וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפורה שודרגה

ענת קם

14.2.2010 / 17:34

"העיר" עובר לפורמט A4 ועטיפת כרומו ויופץ בניילון לצד המוסף "עכבר העיר", מחירו יעלה לששה שקלים. העורך הראשי של רשת "העיר" אבי סולומון: "אנחנו רוצים להיות התנ"ך של תל אביב"

המקומון התל אביבי "העיר" יופץ החל מה-5 במרץ בפורמט חדש בגודל 4A, עם עטיפת כרומו ודפים מולבנים. מערכת העיתון עמלה בחודשים האחרונים על שינוי הפורמט ובחנה מספר רעיונות, מהם נבחר לבסוף ה-4A. העיתון יופץ בפורמט החדש בניילון, בדומה למגזינים וכתבי עת, ויוצמד אליו מגזין התרבות והבידור "עכבר העיר". בשלב זה מתוכנן המהפך רק ב "העיר" התל אביבי, אולם אם המהלך יזכה להצלחה תישקל הרחבתו גם לשאר מקומוני הרשת.

תפוצת העיתון בפורמט החדש תגדל, ובתחילה יודפסו ממנו בין 15-20 אלף גיליונות נוספים לתפוצה הנוכחית. "העיר" ימשיך להיות מצורף למנויי הארץ ולהמכר גם בנפרד בקיוסקים ובחנויות, כשעלות הגיליון תעלה לששה שקלים במקום חמישה שקלים וחצי כיום. העיצוב החדש בוצע על ידי מעצב הרשת יניב פרימק בשיתוף העורך הראשי של הרשת אבי סולומון ועורך "העיר" אלון עידן. עם צאת העיתון בפורמט החדש צפויה הרשת להעלות קמפיין להשקתו, אולם ככל הנראה יהיה מדובר בקמפיין גרילה ממוקד ולא במהלך גדול.

גורם ב "העיר" הסביר כי המהלך נועד למתג מחדש את העיתון בצורה שתמשוך את הקוראים יותר מבעבר לצד משיכה למפרסמים, שמעדיפים לדבריו את הפורמט המגזיני. במערכת העיתון בטוחים בהצלחת המהלך, שנועד לדברי הגורם לעצב את העיתון כחדשני יותר לצד שמירה על האג'נדה והקו המערכתי. רוב המדורים יישמרו ובמערכת מתכנננים להוסיף להם גם מדורים חדשים.

אבי סולומון, העורך הראשי של רשת "העיר", אמר לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו רוצים להיות התנ"ך של תל אביב, גם בעיתון וגם בעכבר העיר, ואני מאמין שהחל מה-5 במרץ אנחנו הולכים לתת חבילה מושלמת לקוראים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully