וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חדשות חינם

ענת קם

14.2.2010 / 18:27

העיתון הצרפתי לה פיגארו יחל לגבות תשלום עבור תכנים באתר האינטרנט שלו. גולשים שיסרבו לשלם יוכלו עדיין להנות מהידיעות החדשותיות המופיעות באתר

העיתון הצרפתי "לה פיגארו" הודיע כי החל ממחר (שני) יציע לקוראיו מודל חדש של תשלום עבור התכנים באתר האינטרנט שלו. הגארדיאן מדווח, כי האתר יציע שלוש חבילות לגולשים: גלישה חינם, חבילת "Select" תמורת שמונה לירות שטרלינג בחודש וחבילת "Business" תמורת 15 ליש"ט בחודש. אנטואן דאקור, דובר העיתון, מסר כי "החדשות יהיו חינם לנצח". גם העיתון ניו יורק טיימס הודיע כי יחל לגבות תשלום עבור תכנים באתר האינטרנט שלו.

גולשי החינם יזכו להכנס לידיעות החדשותיות המופיעות באתר, להירשם לשירות ניוזלטר בדואר האלקטרוני, להגיב לידיעות ולעצב לעצמם דף בית אישי. גולשי חבילת ה-Select יקבלו את כל השירותים הללו, וגם כתבות מעמיקות, כתבות מתורגמות לצרפתית מהניו יורק טיימס, גישה למהדורה האלקטרונית של העיתון המודפס ול-30 כתבות ארכיון מדי חודש. כמו כן תאפשר החבילה גישה לרשת חברתית פנימית שתחבר בין קוראים בעלי תחומי עניין משותפים וכן ל "עיתונות אזרחית", מדור בו יוכלו הקוראים לפרסם כתבות משלהם.

חבילת ה-Business תרחיב את מספר כתבות הארכיון הנגישות ל-90, תפיץ שני עדכוני עסקים חודשיים ותמקד את הרשת החברתית בעניינים עסקיים. כמו כן תציע החבילה שירות הזמנת מקומות במסעדות ובטיולים. העורך הראשי של האתר, לוק דה בארושה, מסר: "האינפורמציה זמינה בשפע בכל מקום, אולם מידע איכותי שמסייע לנו לחשוב ולפעול אינו שכיח".

"לה פיגארו" הוא העיתון הארצי הוותיק ביותר בצרפת, אולם אינו העיתון היומי הנפוץ ביותר. על פי דיווחיו, לאתר האינטרנט שלו נכנסים כשבעה מיליון גולשים ייחודיים בחודש.

  • עוד באותו נושא:
  • לה פיגארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully