וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידה רונאלדו, היידה פינישן

ענת קם

15.2.2010 / 14:41

משחקי המונדיאל ישודרו ככל הנראה באיכות HD למנויי yes ו-HOT. רשות השידור מנהלת מגעים עם חברות הכבלים והלווין על השתתפותן במימון

משחקי המונדיאל שישודרו בערוץ 1 צפויים להיות משודרים במקביל גם ב-HD למנויי הכבלים והלווין. רשות השידור פרסמה ביום חמישי האחרון מכרז לשכירת ניידות שידור HD לתקופת המונדיאל ולמשך שנה בהתאם לצרכים. ניידת זו תשמש כיחידת בקרה לשידורים באיכות גבוהה שיגיעו מדרום אפריקה, שם מתקיימים המשחקים, ותנתב אותם לצופים בישראל.

הניידת תכלול גם ממיר לשיטת שידור אנלוגית, שתאפשר לצופים שאין ברשותם טלוויזיית HD לצפות במשחקים. ניידת השידור צפויה לכלול גם מצלמה באיכות גבוהה, שתעביר את גם שידורי האולפן והפרשנויות ב-HD לצופים שבאפשרותם לקלוט שידורים אלו.

בשל העלות הגבוהה של הפרויקט ומצבה הקשה של רשות השידור, מתקיימים בימים אלו מגעים עם HOT ו-yes לקראת השתתפותן במימון. על פי ההסכם המסתמן כרגע עם yes, החברה תממן את עלות השידור ב-HD ותקצה ערוץ נפרד, ללא תשלום נוסף לטובת הצופים, שיוקדש לשידורי המונדיאל באיכות גבוהה. בשלב זה מתנהלים מגעים גם עם HOT ומסתמן כי גם היא תשדר את המשחקים ב-HD ולכשייחתם ההסכם בין הצדדים יתחלקו החברות במימון השידורים על פי גודלן. ההערכות הן שרשות השידור תקבל עבור השידור חצי מיליון דולר.

זכיינית ערוץ 2 רשת תתחלק עם רשות השידור בשידור משחקי המונדיאל לאחר שזכתה במכרז שפרסמה הרשות לשידור שמונה משחקים. הזכיינית תשדר ששה משחקים משלב הבתים ועוד שני משחקים משלב שמינית הגמר, כאשר משחקי הפתיחה ושלבי הגמר המתקדמים ישודרו בערוץ 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully