וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש מנכ"ל

ענת קם

15.2.2010 / 18:14

רדיו תל אביב קיבל ארכה של 30 יום למציאת מנכ"ל קבוע לתחנה. מועצת הרשות השנייה התכנסה לישיבתה האחרונה ואישרה את תקציבי חברות החדשות של ערוצים 2 ו-10

מועצת הרשות השנייה אישרה את כהונתה של סמנכ"ל הכספים של רדיו תל אביב דייזי אילברט כממלאת מקום מנכ"ל התחנה לחודש נוסף. בעלי המניות בתחנה צביקה שלום ויוסי סבן פנו אתמול (ראשון) לרשות בבקשה לאפשר להם עוד חודש לאיתור מנכ"ל לתחנה, לאחר שתמו שלושת השבועות שהקציבה להם הרשות מאז שקבעה כי שמעון אלקבץ אינו יכול לכהן כמנכ"ל. אלקבץ היה אמור לשמש הן כמנכ"ל רדיו תל אביב והן כיושב ראש גלי ישראל, התחנה האזורית ביהודה ושומרון, אולם כעת נראה כי הוא יעזוב את הקבוצה.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, מאז עזיבתו של אלקבץ נמצא בתחנה מנכ"ל ובעלי רדיו חיפה דני נישליס, שאף עבר חפיפה קצרה לתפקיד המנכ"ל לפני עזיבתו של אלקבץ. נישליס מבקש לרכוש 50% ממניות רדיו תל אביב, מהלך שאושר על ידי הרשות השנייה אולם טרם קיבל את אישור שר התקשורת כנדרש.

במקביל ממשיכות העזיבות בתחנה: מגישת תכנית הצהריים עדי שמאי הודיעה אתמול על עזיבתה לאחר כשמונה שנים בתחנה.

הרשות אישרה את תקציבי חברות החדשות

בתוך כך, אישרה היום מועצת הרשות השנייה את תקציבי חברות החדשות בערוצים 2 ו-10. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, תקציב חדשות 2 לשנת 2010 צפוי לעמוד על 96.3 מיליון שקל, ירידה זעומה ביחס לתקציב 2009, ותקציב חדשות 10 לשנה הקרובה יעמוד על כ-62 מיליון שקל, הסכום המינימלי הקבוע בחוק שהיה תקציב החברה גם בשנה החולפת.

בנוסף, אישרה המועצה להכיר ב "תכנית חיסכון" כהפקה מקומית קנויה במסגרת מכסת ההשקעה בתחום זה של זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת. עד עתה לא אישרה הרשות להכיר בתכנית כהפקה קנויה מאחר שהיא מופקת על ידי חברת החדשות של ערוץ 2, שממומנת מכספי רשת וקשת. עם זאת, מאחר שעל פי לוחות השידורים שהגישו הזכייניות הן הגדילו את ההשקעה בהפקות מקומיות קנויות, הוחלט להכיר גם ב "תכנית חיסכון". הרשות תשוב ותבחן את ההחלטה ביוני 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully