וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו מטפל בכם

וואלה! ברנז'ה

15.2.2010 / 9:15

וואלה! ואתר דוקטורס הודיעו על שיתוף פעולה ארוך טווח. מעתה ישולבו בוואלה! בריאות ושירותים רפואיים חדשניים דוגמת פענוח בדיקות דימות און ליין, בדיקות קשב וריכוז, שירותי דיאטה ועוד

וואלה! ואתר דוקטורס, מבית d-group, קבוצת האינטרנט של דפי זהב, הודיעו היום (שני) על חתימת חוזה להסכם שיתוף פעולה ארוך טווח. במסגרת שיתוף הפעולה יהפוך אתר הבריאות המוביל doctors.co.il לספק התוכן הבלעדי של וואלה! בתחום הבריאות, הכולל גם את תחום הפורומים ואת סל השירותים הרחב המוצע לגולשים.

כתוצאה ממהלך זה ישולבו לראשונה בוואלה! בריאות אינדקסים ושירותים רפואיים חדשניים בהם: פענוח בדיקות דימות און ליין, בדיקות קשב וריכוז, שירותי דיאטה אישיים ועוד. בנוסף, יוכלו גולשי וואלה! לקבל שירותי חוות דעת שנייה. שירות זה הינו חדשני ובלעדי לדוקטורס במסגרתו יוכלו הגולשים לשלוח תוצאות בדיקות כמו MRI, CT או ממוגרפיה לפענוח וחוות דעת של מומחה נוסף.

אסף תדהר, מנכ"ל דוקטורס, מסר: "אנו שמחים על שתוף הפעולה עם וואלה!, פורטל האינטרנט המוביל בישראל, ובטוחים כי מאגרי המידע המקצועיים, יחד עם השירותים הרפואיים המתקדמים של דוקטורס, יעניקו ערך מוסף אמיתי לגולשיה. צעד זה הינו נדבך נוסף במהפכת האינטרנט בעולם הרפואה, מהפכה המנגישה לכולם את שירותי הרפואה, מהפשוטים ביותר ועד שירותי הפרימיום".

לדברי גיא סעד, משנה למנכ"ל וואלה!: "ההסכם מאפשר לגולשי וואלה! ליהנות מגישה ישירה למידע חיוני ועדכני בנושא רפואה ואורח חיים בריא ומשירותי האונליין האיכותיים ביותר בתחום הבריאות בישראל. אנו צופים כי העמקת שיתוף הפעולה עם דוקטורס ייצר גידול של עשרות אחוזים בתעבורה לוואלה! בריאות. כמו כן, העשרת התוכן ושילוב האינדקסים והשירותים הרפואיים בוואלה! יגדילו בצורה משמעותית את הכנסותיה של החברה מתחום הבריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully