וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם רשות השידור תסיר את תשדירי עמותת אפרת

ענת קם

16.2.2010 / 18:31

הרשות מצטרפת לרשות השניה, שבעקבות פניית חבר הכנסת ניצן הורוביץ החליטה לאסור על השמעת התשדירים, הכוללים השמעת דעה ועוסקים בנושא שנוי במחלוקת

רשות השידור תסיר את תשדירי עמותת אפרת מרשת ב' של קול ישראל. מנהל קול ישראל בפועל אריה שקד הודיע אתמול (שני) לשפ"מ, משווקת הפרסומות בקול ישראל, כי תשדיר העמותה המתנגדת להפלות עוסק בנושא השנוי במחלוקת בציבור, כולל הבעת דעה ואף הבטחות לגבי מצבה הנפשי של מי שתפנה לעמותה, ואינו מכיל מידע אינפורמטיבי בלבד. לפיכך, התשדיר אינו עומד בכללי רשות השידור האוסרים על שידור תשדירים או פרסומות בנושאים המצויים במחלוקת פוליטית או אידיאולוגית. מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר התנה את המשך שידור התשדיר בכך שתוכנו ישונה כך שיהיה אינפורמטיבי בלבד וללא הבעת דעה. התשדיר בניסוחו הפסול ישודר עד מחר בשל נוהל הרשות המחייב התראה של יומיים למפרסם לפני הסרת פרסומת מטעמו.

ההחלטה על הסרת התשדיר מקול ישראל התקבלה בעקבות תלונתו של חבר הכנסת ניצן הורוביץ (מרצ), שמחה על שידור התשדירים בקול ישראל ובתחנות הרדיו האזורי שכפופות לרשות השנייה. הורוביץ טען בפניותיו לרשויות כי התשדירים פועלים באמצעות הפחדה ויצירת רגשות אשם תוך ניצול נשים במצוקה. בעקבות פנייתו הורתה הרשות השנייה למספר תחנות אזוריות ששידרו את תשדיר עמותת אפרת להסירו וקבעה כי רק אם ישונה לנוסח אינפורמטיבי ניתן יהיה לשדר אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully