וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני זקן, יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים

ענת קם

17.2.2010 / 13:42

זקן יחליף את יושב הראש הפורש של האגודה אחיה גינוסר: "התוצאות של הבחירות מעידות על התמיכה של ציבור העיתונאים ברשות השידור"

עיתונאי רשת ב' דני זקן נבחר ליושב ראש אגודת העיתונאים בירושלים ויחליף את היושב ראש היוצא, אחיה (חיקה) גינוסר. בבחירות שהתקיימו אתמול (שלישי) נבחרו 15 חברי ועד, חמישה נציגים מכל מדיה. חמשת נציגי הרדיו הם זקן, גדי בן יצחק, זוהר סדן, חיותה דביר ונפתלי מנשה; נציגי הטלוויזיה הם יהודה כהן, עפרה סתת-מילוא, אסף אפרתי, מיקי פרטוש וורד ברמן; ונציגי העיתונות הכתובה הם חיים שיבי, ברוך מאירי, צבי זרחיה, גריר פיי-קשמן וציפי רומן. כמחצית מחברי הועד הם נציגים חדשים. בבחירות השתתפו כ-600 חברי אגודה שהם כ-90% מבעלי זכות ההצבעה.

דני זקן אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה: "התוצאות של הבחירות מעידות על התמיכה של ציבור העיתונאים ברשות השידור ובכלל בדרך של הועד הקודם שגם בו הייתי חבר, הווה אומר הליכה לרפורמה כמדיניות ודחיפה קדימה שלה במטרה להבריא את הרשות כדי שתהפוך להיות מה שהיא צריכה להיות, הבית של השידור הציבורי והאלטרנטיבה בטלוויזיה. אני מתכוון להמשיך במלוא המרץ ואף ביתר שאת את המשא ומתן שהתחדש כבר אמש ובימים הקרובים נשב עם הצוות החדש מהמקום שבו הצוות הקודם סיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully