וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט במשדר מיוחד לקידום ספורט הנכים

ענת קם

17.2.2010 / 14:14

המשדר "הספורטאים" בהנחיית עפר שלח ודני ענבר ישודר ביום ב' הקרוב בשעה 20:30 ויארח ספורטאים וחברי כנסת לדיון בתקציבים לספורט הנכים, הספורט כשיקום ועוד

ערוץ הספורט ישדר ביום שני הקרוב משדר מיוחד שיעסוק בספורט הנכים בישראל בהנחיית עפר שלח ודני ענבר. במשדר, "הספורטאים", יתארחו הספורטאים ענבל פיזארו, חגית בריל, דותן מישר, דרור כהן ונוספים, ראש צוות הבדיקה הפרלמנטרי לבחינת מערך שיקום הנכים במשרד הביטחון ח"כ ישראל חסון ויושב ראש ארגון נכי צה"ל לשעבר ח"כ משה (מוץ) מטלון, יושב ראש ההתאחדות הישראלית לספורט נכים דני בן אבו, יושב ראש עמותת אתגרים דן חלוץ ועוד.

המשדר המיוחד שישודר בשעה 20:30 בערוץ ספורט5 יכלול דיונים בנושאים שונים הקשורים לספורט הנכים ובהם התקציבים הקיימים, הספורט כשיקום, התמודדות יום יומית של הספורטאים ודיון על עתידו של ספורט הנכים בישראל. בשנה האחרונה שידר ערוץ הספורט שידורים רבים מתחרויות ספורט הנכים בארץ ובעולם כולל מאליפות ישראל בכדורסל בכיסאות גלגלים, גביע המדינה בכדורסל בכיסאות גלגלים, שידורים מאליפות ישראל בטניס בכיסאות גלגלים ועוד. ספורט הנכים בישראל זוכה בשנים האחרונות להצלחה בתחרויות בין לאומיות ומשלחת הספורטאים הישראליים למשחקים הפראלימפיים באתונה 2004 חזרה עם 13 מדליות ומבייג'ין 2008 עם שש מדליות נוספות.

יושב ראש ההתאחדות הישראלית לספורט נכים, דני בן אבו: "יום השידורים הזה הוא יום חשיפה והזדהות של כל הציבור בענפי ספורט הנכים השונים. המשדר הזה הוא למעשה 'עוקף ממסד' כאשר אנו מביאים את נציגי הספורטאים הגיבורים שלנו ישירות לתוך בתי הצופים. ברור לי שהציבור יחבק את הספורטאים שלנו כפי שעשה בעבר וזאת מתוך הכרה בכבוד שהספורטאים הללו מביאים למדינת ישראל במשך כל השנים במסגרת אליפויות אירופה, אליפויות עולם והאולימפיאדות".

מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר: " אנחנו גאים להמשיך וללוות את ספורט הנכים בישראל. ערוץ הספורט הוא הבית של כל ענפי הספורט והספורטאים בישראל, וזה כולל באופן מובהק גם את ספורט הנכים בארץ. אנו בערוץ הספורט רואים חשיבות עצומה במתן חשיפה ובמה לספורט הנכים. מטרת המשדר המיוחד הוא להמשיך ולתת מקום אמיתי לדיון באמצעים לקידום ספורט זה ואנו מקוים שגם גופי שידור אחרים ילכו בעקבותינו, ויעניקו חשיפה תקשורתית ראויה לציבור הנכים, לא רק בתחום הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully