וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחשים בקוקטייל

ענת קם

17.2.2010 / 16:34

תזוזות במערכת המגזין "קוסמופוליטן": רינת זיו תערוך, דנה דרבינסקי מונתה לעורכת מדור האופנה וגם עומר ברק מפנאי פלוס מצטרף

רינת זיו תמונה לעורכת זמנית של המגזין "קוסמופוליטן" במקומה של מאיה פולק שיצאה לחופשת לידה. זיו הייתה בעבר חלק מצוות העריכה של מוספי "סגנון" של מעריב וכן ערכה במגזינים "בלייזר" ו"מנטה" מבית ידיעות אחרונות. כמו כן עבדה באתר MAKO של קשת, שם הקימה וערכה את ערוץ הגברים.

דנה דרבינסקי מונתה לעורכת האופנה במגזין. דרבינסקי ערכה בעבר את ערוצי הלייף סטייל בוואלה! וכן את התכנית "שורדות בבית" של ערוץ 10. עומר ברק, שיכתוב עבור המגזין מנקודת מבטו של גבר, מונה לאחרונה לכתב מגזין ב"פנאי פלוס" ולמבקר מוזיקה.

"קוסמופוליטן" נרכש בספטמבר האחרון על ידי קבוצת התקשורת של אלי עזור שמוציאה לאור בין היתר את הג'רוזלם פוסט ומפעילה את תחנות הרדיו האזורי רדיו ללא הפסקה ו-99fm. העיתון הופץ בעבר על ידי קבוצת SBC אולם עם התפרקותה הופסקה הפצתו למספר חודשים. מאז תחילת הפצתו על ידי עזור נמכרו אלפי מנויים למגזין והוא זוכה למכירות בולטות בחנויות.

רונית חסין הוכמן, מנכ"ל הג'רוזלם פוסט ו"קוסמופוליטן", אמרה היום לוואלה! ברנז'ה: "קיבלנו את זיכיון ההפצה בספטמבר לאחר הפסקה של כמה חודשים בהם המגזין נעלם מהשוק ואני שמחה לראות את ההיענות והאהדה שהוא קיבל בקרב הקוראות אני בטוחה שההרכב הנוכחי מספק להן מגזין טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully