וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדור סוף

עמית הרמן

20.2.2010 / 22:53

מי נהנה יותר? עיתונאי ידיעות אחרונות המגבים זה את זה, או עיתונאי ישראל היום שצוברים נקודות במועדון הנוסע המתמיד? עמית הרמן משפץ קורות חיים

סימה שאותי הקסימה

רגע לפני שנסכם את המוספים, נפנה זרקור אל סימה קדמון ותכניתה לחיים יפים/

יאיר לפיד חטף אולי מברנע, אבל זו לא עמדת העיתון,
אז הנה מגיעה גירסת הקולגה קדמון/

החברה הטובה ממליצה על יאיר באופן אישי, ומי שתוקף אותו, בעצם רוצה להיות מגיש אולפן שישי/

יאיר טוב מדי לכנסת, לממשלה וגם לערוץ 2, תראו לנו עוד בנאדם שמסרב לעשות עם ברקו לחיים

גילה בארץ המחזור

אחרי השערים הראויים של דן חלוץ ואבינדב בגין, "7 ימים" שוב מקדם ספר. אבל הפעם הוא נופל לפח המחזור של גילה אלמגור שחוזרת לתחנות חייה הקשות. "כוכבים יש רק בשמיים", זה שם ספר הזיכרונות של אלמגור (הוצאת "משכל" מבית ידיעות אחרונות, כמובן). אבל אנחנו כבר למודי ראיונות עם הדיווה, ויודעים היטב שהשמיים אינם מספיק גדולים בשביל גילה. אחרי שמכרה את כל חייה האישיים בעשורים האחרונים בקולנוע, בטלוויזיה ובעיתונות, עולה תחושת עובש קלה מעוד ראיון איתה. גם אם הפעם הוא מתהדר בעוד חשיפות צהובות מלפני 50 שנה ומעלה. דרמה קווין.

רגע לפני הסרט של טים ברטון, שער "סופשבוע" מבטיח "חמישה מסעות בעקבות אליס בארץ הפלאות". חמישה מסעות שהיו יכולים להסתיים במקום הולדתו של לואיס קרול או באולפני האנימציה של דיסני. במקום זה המסעות הסתיימו בקרליבך 2.

עורכי "סופשבוע" הלכו על הטריק הישן והזול וקיבצו אסופת טורים על הספר. מנחם בן מגלה לכם שהפטרייה היא לא סתם פטרייה, ניב שטנדל מאחל בהצלחה לטים ורן יגיל חושף את הקשר בין הספר לפדופיליה. אכן פרויקט מיוחד. מוזר שלעופר שלח לא היה מה לתרום בנושא.

לא, אתם

מילא הניסיון של עיתון "הארץ" לשכנע את המשוכנעים שהעלייה הרוסית זה לא מה שחשבנו (אחרי שחדשות 2 נעלו את החגיגות לציון 20 שנה לעלייה), אבל הכתבה דווקא הוציאה אותנו שונאי רוסים.

בכתבה מציינים כי הנוער העולה שותה ומעשן סמים יותר מאשר הנוער הצבר. עורכי דין פליליים ואפילו ראש מדור פסיכולוגיה חקירתית במשטרה לשעבר מסבירים כי הפשיעה הרוסית היא בעלת מאפיינים אכזריים יותר. האנשים שאומרים כי העלייה הרוסית לא הגדילה את שיעור הפשיעה הם בעלי תפקידים בכירים במשטרה שממילא לא הייתם תופסים אותם מטנפים און רקורד על העולים מרוסיה.

גם הנתון היחיד שתומך בתזה שמציג העיתון, אינו ברור מספיק. מספר התיקים הפליליים שנפתחו בישראל משנת 1980 לעולים מרוסיה תואם את מספרם היחסי בחברה. מצד שני, לא מפרטים לנו את המספר היחסי של תיקי פשיעה חמורה כמו רציחות בשישיות. ושוב, גם הנתון הזה אינו מתייחס לבני נוער. בקיצור, שפכו את הוודקה עם התינוק. ואפרופו וודקה, שער המוסף שמציג בקבוק שבור לא עובד עם הרקע האפרפר הבהיר. במקום שברי זכוכית, אנחנו רואים איש מוזר עם פפיון שמשתקף מעמוד 2. והוא אפילו לא רוסי!

שלדון טורס

כפרה על ישראל היום שבשביל מוסף אחד שולחים שלושה כתבים לחו"ל. בשער "ישראל שישבת" רונן דורפן מלווה באולימפיאדת החורף בוונקובר זוג רקדני קרח (רוסים. נראה את הארץ מפצחים את האגוז הזה...). יובל אברמוביץ' טס ללונדון לדבר עם אשטון קוצ'ר על הסרט החדש שבו הוא משתתף ולא שוכח לשאול על התחתונים של דמי בדף הטוויטר שלו. ונעמה לנסקי פגשה בדאלאס איש קו-קלוקס-קלאן שחזר בתשובה. לא היה עדיף לנסוע לג'נין ולראיין איזה מחבל מתחזק?

ובשער 2 הפקת אופנה שכל קורא חינמון חייב לגזור ולשמור. איך יוצאים מטיסה עם מראה של מיליון דולר. דוגמנית עם מעיל פרווה תראה לכם את פתחי החירום על רקע שלל לוגואים של חברת ארקיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

רס"ר משמעת

מאיפה נבע פרץ הגאווה הלאומית ששטף את רז שכניק בסוף השבוע? בעמוד האחרון של הכותרת, מספר שכניק על הגיוס של מייקל לואיס ואף מרחיב בטור אישי בניחוח פשיסטי למה זה טוב לסלבס להצטרף לצבא העם.

ב"7 לילות" יוצא שכניק נגד מפעל הפיס שהעיז ללהק את פאריס הילטון לקמפיין החדש שלו, במקום מישהי שעשתה צבא. שכניק טוען שמפעל הפיס הוא גוף ציבורי ולכן עליו לגלות פטריוטיות. אבל למה לעצור כאן יא שכניק? תרים כוסית לחיי מאמן ישראלי לנבחרת הכדורגל, תקרע את הצורה למכבי ת"א שמבוססת רק על שחקנים זרים, וצא נגד רוני סופרסטאר בגלל שהיא מביאה לפופ הישראלי נורמות פסולות מחו"ל.

ציוץ קטן

@@@ המוסף לשבת של ידיעות שיחק אותה. ראיון מעניין עם אלון פנקס על תלאותיו עם משפחת נתניהו. פנקס גם לא מפסיק לדבר על מסעותיו הרבים בעולם כאילו היה חבר של בפלנגות של שלדון.

@@@ מיהו העורך התמהוני שכתב בהפניה בכותרת של מעריב: "אפרים שמיר חושף - הייתי מאוהב בירדנה ארזי". לא תדע עריכה אמיתית לעולם.

@@@ מתקפת היח"צ של רשת עבור העונה השניה של "עד החתונה" הגיעה ל-"7 לילות", "תרבות מעריב" ו"גלריה". אבל רק הראיון של חלי גולדנברג ומיקי קם לגילי איזיקוביץ' זוכה לפולו בעמוד הפייסבוק ובבלוג של חלי שזועמת על דברים שהוצאו מהקשרם, לדבריה. רק לא ברור למה "רשת" הקדישה מאמצים לקידום הדרמה במקום "שבוע סוף" שגם עולה השבוע.

@@@כל המדינה בטרפת מהטבעת של בר רפאלי, אבל אמיר קמינר שנסע עד ברלין כדי לראיין את ליאו זרק לכתבה שלו כמה משפטי ארכיון על אהבה וזוגיות. מה קרה לגוד אולד פאשן לזרוק שאלה על בר בסוף הראיון ולהיזרק מהחדר כמו כלב שמירה של הדמוקרטיה?

@@@"מעריב" הקדיש המון עמודים לכלי התקשורת היחיד שגווע עוד יותר ממנו – רשות השידור. בן כספית מספר בעמוד 4 בכותרת את הסיפור האמיתי מאחורי פרישתו של יולי אדלשטיין מתפקיד השר הממונה על רשות השידור. הסיבה היא סירובו של נתניהו למנות את אמנון דיק ליו"ר רשות השידור מכיוון שהוא מקורב לקדימה. ובאותו עמוד כותב בן-דרור ימיני: "כדאי להבהיר הבעיה של השידור הציבורי היא לא פוליטיקאים. הם לא מתערבים ולא מנהלים. זו אגדה שמופצת כדי לחזק את כוחם של 'אנשי המקצוע'".

שיר ליאיר

יידע כל דרוזי בן המגזר, שכדאי לו שיאיר יהיה שר /

הוא יפחית את מספר בחינות הבגרות, כי מה שקובע זה לא הכמות/

הקמפיין לתיק החינוך דוהר קדימה, למרות שיאיר לא בעניין, תשאלו את סימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully