וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של פברואר - גיא פרוביזור

ענת קם

22.2.2010 / 11:38

פרוביזור, מנכ"ל רשת עדן טבע מרקט, נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי בעקבות התרחבות הרשת דווקא בתקופת המיתון והגדלת נתח השוק והמודעות למוצרי בריאות ומזון אורגני

גיא פרוביזור, מנכ"ל ובעלים של רשת "עדן טבע מרקט", נבחר על ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של פברואר 2010. התואר הוענק לפרוביזור בעקבות ההתרחבות של רשת המזון האורגני ומוצרי הבריאות לרשת קמעונאית בפריסה ארצית בשנה החולפת, על רקע המיתון במשק, ועל הגדלת נתח השוק והמודעות באופן כללי למוצרי בריאות ולמזון אורגני. פרוביזור הוא ממייסדי הרשת ומכהן כמנכ"ל מאז הקמתה לפני כשש שנים. קודם לכן הקים וניהל את רשת הויטמינים GNC.

רשת "עדן טבע מרקט" הוקמה בשנת 2003 עם פתיחת הסניף הראשון באור יהודה, ובהמשך רכשה רשת הרבוע הכחול 51% ממניותיה והייתה המנוף לצמיחתה. במהלך השנה החולפת פתחה הרשת שבעה סניפים והפכה לרשת בפריסה ארצית, הכוללת היום תשעה סניפים ברחבי הארץ. בקרוב מתוכנן להיפתח סניף נוסף בתל אביב. במקביל לאסטרטגיית ההתרחבות, השיקה הרשת מועדון לקוחות, אשר בימים אלו מצטרף אליו החבר ה-50 אלף. חברי המועדון מהווים פדיון של 75% מכלל המחזור של הרשת. בשנת 2008 מחזור המכירות של עדן טבע מרקט עמד על כ-80 מיליון שקל ובשנת 2009 כבר הגיע ל-200 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully