וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות מגבעתיים

ענת קם

22.2.2010 / 12:24

מיקי חיימוביץ' תוביל סדרת כתבות שישודרו במהדורת חדשות 10 ויעסקו בישראלים שמתנדבים ועושים שינוי. קבלו סמיילי ממנשה סמירה

ערוץ 10 יחל מחר בשידור פרויקט חדש בשם "ישראלים עשר". מדובר בסדרת כתבות שערכה והובילה מיקי חיימוביץ' ותשולב במהדורת החדשות מדי שלישי. הכתבות יעסקו לדברי חיימוביץ' בישראלים "מעוררי השראה, שיוזמים ומפעילים, מתוך תחושת סולידריות, יוזמות שונות שנועדו להקל על ולשפר את חייהם של אנשים אחרים וגורמים לשינוי משמעותי בחייהם". למרות שנסיונות להרים פינות מסוג זה בעבר נכשלו (ע"ע יאיר לפיד ב"אולפן שישי") על פניו חיימוביץ' לא מוטרדת משיקולי רייטינג: "יש לנו פריבילגיה שלא לוחצים עלינו בעניין הזה. אני מאמינה שאנשים ירצו לראות את זה".

רכזת המערכת של הפרויקט קרנית גולדווסר אמרה היום במסיבת העיתונאים שקיים ערוץ 10: "במהלך השנתיים של המאבק, ראיתי את ישראל האחרת. ראיתי מעשים יפים ופנים יפות שצריכות לקבל חשיפה".


כל כתבה תיערך ותשודר גם כפילר במהלך שידורי הערוץ לאורך כל שעות היום. ההשראה ל"ישראלים עשר" הגיעה מפרויקטים דומים ששודרו בתחנות טלוויזיה ברחבי העולם. לפרויקט תהיה נוכחות גם בפייסבוק, טוויטר ויו-טיוב.

הצופים יוזמנו להציע מועמדים לפרויקט, שיימשך עד סוף שנת 2010, באתר הייעודי בנענע10, שם ניתן יהיה לצפות בכל הסיפורים בכל רגע נתון, להגיב ולקרוא חומר רקע נוסף על הגיבורים. בסוף השנה יבחרו הצופים את ה "ישראלי עשר" של השנה באתר הפרויקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully