וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהלומי שבכתר

ענת קם

22.2.2010 / 20:34

שינויים ברדיו 99fm: עידית יהלומי מונתה לסמנכ"ל שיווק, לירן אלטמן-כדורי למנהל התכניות. מנכ"ל התחנה מישל קרמרמן: "כל אחד מביא איתו רזומה מרשים של עשייה והישגים בתחומו"

עידית יהלומי מונתה לסמנכ"ל השיווק של רדיו אקו 99fm. יהלומי, 38, עבדה בשלוש השנים האחרונות במחלקת שיתופי הפעולה המסחריים של זכיינית ערוץ 2 רשת והייתה אחראית להיבט המסחרי בתכנית הבוקר, "אחד נגד 100", "המרוץ למיליון" ו "משפחה חורגת". קודם לכן עבדה בזכיינית הערוץ לשעבר טלעד.

ועוד בתחנה: לירן אלטמן כדורי מונה למנהל התכניות של הרדיו. אלטמן כדורי יחליף את גבי ביטון שכיהן בתפקיד בעשר השנים האחרונות ופנה להתמקד בעסקיו הפרטיים בתחום המוסיקה. אלטמן כדורי 33, החל את דרכו לפני כ-13 שנה ברדיו חיפה כמפיק ועורך וכמנהל מחלקת הפרומו של התחנה ובהמשך סגן מנהל התכניות. בין היתר, נמנה על מייסדי "רדיו 1" לצעירים שהפך לימים לתחנה "צפון ללא הפסקה". בשנים האחרונות כיהן כמנהל מחלקת הפרומו ומנהל הקריאייטיב והתוכן השיווקי ברדיו 99fm.

מנכ"ל אקו 99fm, מישל קרמרמן: "אני מברכת על מינויים של לירן אלטמן כדורי ועידית יהלומי, שניהם מהכוחות המובילים בשוק, כאשר כל אחד מביא איתו רזומה מרשים של עשייה והישגים בתחומו. ויתרמו להמשך בנייתה של אקו 99fm כתחנה המובילה בסביבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully