וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותי רודנר מצטרפת לגיתם BBDO

וואלה! ברנז'ה

23.2.2010 / 12:20

רודנר תשמש אחראית פיתוח תוכן ותחליף את אימי עירון, סמנכ"ל קריאייטיב פלנינג שעוזבת את המשרד לאחר חמש שנים

רותי רודנר מצטרפת לגיתםBBDO כאחראית פיתוח תוכן בתחום האינטרנט ותחליף את אימי עירון. את תפקידה בגיתם תעשה רותי לצד כתיבת דרמה המיועדת לזכיינית ערוץ 2 קשת.

רודנר היתה בעבר סמנכ"ל התוכן בנענע10 ומנהלת פיתוח של קשת. בנענע 10 ניהלה את החבירה בין הפורטל לערוץ 10, את בלוג "השחקנים" עם דרור קרן ואלון נוימן, את תוכנית התקשורת "המגרסה" ועוד.

רודנר מסרה היום: "אני שמחה להצטרף לגיתם ולהמשיך את המסע שלי בתחום התקשורת, שהתחיל בעיתונות כתובה, עבר לטלויזיה, והתרחב לאינטרנט. גיתם מציבה לעצמה אתגר חדשני, שאני שמחה להצטרף ולתרום להצלחתו. זוהי שנה של הגשמת חלומות מבחינתי, עם כתיבת הסדרות שפיתחתי לערוץ 2, והאפשרות ליצור מודל של תוכן חדש באינטרנט יחד עם גיתם".

אימי עירון עוזבת את גיתם לאחר חמש שנים. עירון שימשה כסמנכ"ל קריאייטיב פלנינג בגיתם והיתה שותפה מרכזית בפיתוח מהלכים פרסומיים מובילים ביניהם: "משהו קטן וטוב" של סלקום, "בואנ'ה זה אחלה כסף" של חיש גד, ותהליכי מיתוג ביניהם ניקול ומולט של חוגלה, שופרסל ומותג הבית של אסם. בשנה האחרונה שימשה עירון כסמנכ"ל תוכן אינטרנט והיתה אחראית על פיתוח מהלכי תוכן עבור לקוחות המשרד.

עירון מסרה: "אני מסיימת חמש שנים נפלאות בגיתם של רעיונות שהתגשמו, מיקס נהדר בין אסטרטגיה ,קריאייטיב ודיגיטל והרבה אנשים שנשארים חברים לדרך. אני יוצאת לדרך חדשה ועצמאית בליווי צמוד, תמיכה אמיתית ופירגון שלא יתוארו, מצד מיכל המאירי ומודי כידון שאפשרו לי לצמוח לכיוונים חדשים בתוך גיתם".

מנכ"ל גיתם מיכל המאירי מסרה: " אימי היתה צלע משמעותית בגיתם, הובילה מהלכים משמעותיים בהצלחה רבה עם הכישרון והיכולות שיש לה אין לי ספק שהיא הולכת להצליח ובגדול ועוד נשמע ממנה רבות. תחום התוכן באינטרנט הוא הדבר הבא בתחום הפרסום, אני מאמינה , שכחברה שחרטה על דגלה להוביל את ענף הפרסום, חדשנות הינה ערך עליון מבחינתנו ולתוכן באינטרנט יש משמעות כבירה. רותי היא אחת מנשות התוכן הטובות והמוכשרות בענף , אני שמחה שהיא מצטרפת לצוות המוביל שלנו. ואני בטוחה שעם ניסיונה העשיר תצעיד אותנו לגבהים חדשים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully