וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח שלו, שותף

ענת קם

24.2.2010 / 11:20

ינון קרייז, מנכ"ל ויו"ר אנדמול, בעלת הזכויות על "האח הגדול", רכש חצי מחברת קופרמן הפקות. מקורבים לצדדים: "מטרת העסקה להרחיב את פעילות קופרמן מעבר לגבולות ישראל"

יושב ראש ומנכ"ל חברת הפורמטים הבין לאומית אנדמול ינון קרייז רוכש 50% מקופרמן הפקות הישראלית. בתום משא ומתן ארווך סיכם קרייז עם אלעד קופרמן על העסקה בסיומה יחזיקו השניים בנתחים שווים בחברה, כשקופרמן יכהן כמנכ"ל וקרייז כיושב ראש. השקעתו בקופרמן הפקות היא השקעה פרטית ואינה חלק מפעילותו באנדמול. ההסכם ייחתם בימים הקרובים.

כניסתו של ינון קרייז היא חלק מאסטרטגיית קופרמן הפקות להרחיב את הפעילות הבינלאומית של החברה. כבר היום משודרים במספר רשתות שידור בעולם פורמטים שיצאו מבית החברה, בהם "אורי גלר מחפש את היורש" ששודר בארצות הברית ובמספר מדינות באירופה. הסדרה "רמזור" עוברת בימים אלו התאמה לשוק האמריקאי לאחר שחברת ההפקות FOX 20th Century רכשה את האופציה להפקת גרסה מקומית שלה. בין הפקות החברה בישראל ישנן "האח הגדול", "רמזור", "האי" ועוד.

ינון קרייז, מנכ"ל ויושב ראש פוקס קידס אירופה בעבר, החל את דרכו בקבוצת סבן קפיטל גרופ של המפיק חיים סבן והקים עמו את חברת פוקס קידס אירופה, שלימים נרכשה על ידי קבוצת דיסני.

אלעד קופרמן אמר היום: "מבחינתי זהו יום מרגש וכבוד גדול שינון קרייז בחר להשקיע בנו. אני מאמין שכניסתו של ינון תבסס אותנו בישראל ותגרום לקופרמן הפקות להרחיב את פעילותיה לשוק הבינלאומי".

ינון קרייז הוסיף: "אני מכיר את אלעד כבר למעלה מעשור ועקבתי אחר דרכו המהירה והמוצלחת בשוק הישראלי כמפיק בעל שיעור קומה וכיוצר מקורי של תוכניות מעולות, לרבות מספר פורמטים מוצלחים שכבר סובבים בעולם. אני מצפה לעבודה המשותפת איתו ועם צוות ההנהלה והקריאייטיב המוכשר שיש היום בחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully