וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור הודיעה לעובדים על הפחתת שכר

ענת קם

24.2.2010 / 16:45

עובדי הרשות המשתכרים מעל ל-15 אלף שקל ברוטו בחוזה אישי יאלצו לוותר על עשרה אחוזים משכרם. העובדים מתנים את ההפחתה בביטול צעדי החירום

עובדי רשות השידור המשתכרים למעלה מ-15 אלף שקל ברוטו בחוזה אישי, יאלצו להפחית 10% משכרם לתקופה של שלושה חודשים, החל ממשכורץ חושד מרץ. במכתב שהופץ לפני שעה קלה לעובדים, הודיע מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר כי לאור מצבה הכלכלי הקשה של רשות השידור ובמסגרת צעדי החירום הננקטים על ידה, החליטה הנהלת הרשות על הפחתת השכר.

דני זקן, יושב ראש אגודת העיתונאים בירושלים מסר: "מצד אחד מוטי שקלאר מתקן בכך את העיוות שנוצר בכך שהקיצוץ היה אך ורק על עובדי החוזים הקיבוציים, מנגד אנחנו מתמידים בהתנגדותנו לכל קיצוץ חד צדדי בשכר באשר הוא וקוראים להשלמת הרפורמה".

אחד מחברי ועד טכנאי הרדיו אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו מוכנים להורדת שכר חד צדדית בתנאי שיורדו כל הקיצוצים האחרים. אנחנו מוכנים לקיצוץ 10% בשעות הנוספות שלנו בתמורה להפחתת צעדי החירום. אנחנו הסכמנו לזה כבר לפני שבוע, נתאמץ יותר והוא יקבל מאיתנו בדיוק אותו מוצר, אבל שיחזיר את כל שאר הדברים למצב של לפני ה-1 בינואר. אנחנו מודעים לשעה הקשה ומוכנים לתרום את חלקנו".

אסף אפרתי מועד עיתונות הפקה בטלוויזיה: "חבל שהנהלת רשות השידור ממשיכה להידבר עם העובדים דרך הדלפה לעיתונות ובמיוחד החלטות כל כך משמעותיות הנוגעות לשכרם של העובדים. הודענו למנכ"ל כי בכוונתנו לתרום את חלקנו בהפחתה של 10% מהשעות הנוספות אך זאת בתנאי שכל העבודה חוזרת לקדמותה כפי שהוצע בישיבת ועדת החינוך של הכנסת".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "מנכ"ל הרשות ומוסדותיה סבורים כי מן הראוי שבעת הקשה הזו שבה הושתו קיצוצים על כל העובדים בהסכמים הקיבוציים, אין לפטור את בעלי החוזים האישיים מנשיאה בנטל הבראת המקום. מוטי שקלאר הביע תקווה שמקבלי השכר הבכירים ובהם ה 'טאלנטים' יטו כתף למאמץ להבראת הרשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully