וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרנטגן טוב גם לרייטינג

ענת קם

25.2.2010 / 16:55

סרטה של שרון כידון על הרב יעקב איפרגן "הרנטגן" ישודר בערוץ 10, כולל וידוי של נוחי דנקנר שיספר בגילוי לב על הקשר החם והאינטנסיבי בינו לבין הרב

ערוץ 10 ישדר סרט דוקומנטרי על הרב יעקב איפרגן "הרנטגן", שיבחן כיצד הנער מנתיבות פילס את דרכו לצמרת והפך לדמות מסתורית ורבת השפעה בחברה הישראלית. הסרט מלווה את טבעת הידוענים המקיפה את "הרנטגן", מאמינה ביכולותיו ומושפעת מעצותיו, ביניהם אנשי העסקים נוחי דנקנר ואילן בן דב, הפרסומאית ג.יפית ואחרים. דנקנר מספר בסרט בגילוי לב על הקשר החם והאינטנסיבי בינו לבין הרב.

את הסרט מביימת שרון כידון, שחושפת בו את ההיכרות האישית שלה עם הרב, שנסבה סביב אירוע קשה שעבר עליה ועל משפחתה. "הסרט אינו מתיימר להראות את כל הצדדים של התופעה", מספרת כידון. "זהו סרט אישי המביא הצצה נדירה לתופעה חברתית מרתקת. הסרט כלל לא נוגע בדיון האם יש לרנטגן יכולות מיסטיות או כיצד הוא מנהל את ענייני הכספים שלו, אלא מברר מיהו האיש, כיצד הוא עובד ומפענח את הצורך שלנו כבני אדם מתקדמים ושכלתניים להתחבר ברגעים מסוימים של כשלון או הצלחה לדמות שנתפסת בעינינו כדמות מעולם אחר". את הסרט מפיקה חברת קסטינה תקשורת.

הסרט מיועד לשידור ביום ראשון ה-7 במרץ בשעה 21:00. בשעה זו אמור להיות משודר בערוץ המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורסל, בו יתמודדו מכבי תל אביב וגליל/גלבוע. בימים אלו עמלים אנשי הערוץ להקדים את המשחק כך שישודר במוצאי שבת, במשבצת בה משודרים בשבועות האחרונים סרטי התעודה של הערוץ. עם זאת, מאחר שמכבי משחקת באירופה ביום חמישי שלפני כן, ישנה בעיה להקדים את המשחק לשבת. לוואלה! ברנז'ה נודע כי אחד השיקולים להחלפה בין רצועות השידור היה נתוני הרייטינג הדלים להם זכו משחקי הכדורסל ששודרו בערוץ בשבועות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully