וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גבאי, בינתיים אופטימי

ענת קם

25.2.2010 / 17:08

מנכ"ל משרד ראש הממשלה הופיע בפני ועדת החינוך ואמר כי בכוונתו להיכנס לעומק סוגיית רשות השידור בהקדם. ח"כ אורלב הציע להקפיא את הקיצוצים ברשות

מנכ"ל משרד ראש הממשלה השתתף היום (חמישי) בישיבת ועדת החינוך והתרבות של הכנסת בנושא העיצומים ברשות השידור, לראשונה מאז מונה לממונה על יישום חוק רשות השידור. גבאי אמר לחברי הוועדה שהוא ער לבעיות הקשות בהן מצויה רשות השידור וכי הוא נכנס לתפקידו כ "טבולה ראסה" וללא דעה קדומה. לדבריו, הוא מתכוון להיכנס לעובי הקורה בלוח זמנים קצר ביותר וציין שהוא אופטימי לגבי עתיד הרשות. יושב ראש הוועדה חבר הכנסת זבולון אורלב אמר שמצבה של רשות השידור אנוש, ואם לא תהיה התגייסות דחופה אזי גם רצונו הטוב של ראש הממשלה לא ימנע את קריסת הרשות בטרם יימצא הפיתרון.

בנוסף, הציע אורלב להקפיא את כל הקיצוצים ולהתמקד בהשגת הסכם הרפורמה. בדיון פירט מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר את רשימת הקיצוצים המבוצעים ברשות, בהם העסקת עיתונאים רק ארבעה ימים בשבוע, סגירה חלקית של אולפנים בתל אביב ובחיפה, ביטול מערכות הפקה ושידור תוכניות ליבה ברצף באופן שיאפשר ביטול מערכות נפרדות. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, שקלאר הורה על קיצוץ של 10% במשכורות הבכירים החתומים על חוזה אישי ומשתכרים למעלה מ-15 אלף שקל בחודש, זאת לצד הקיצוץ במשכורות עובדי החוזה הקיבוצי שנבע מצמצום המשמרות ושעות העבודה במסגרת צעדי החירום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully