וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדור סוף

עמית הרמן

27.2.2010 / 20:15

הרבה הפתעות מתוקות במשלוח המנות של עמית הרמן השבוע: פרגונים מקיר לקיר לקולגות, ערבי טוב ועיתונאי בכיר אפרו-קשקשן, אבל לאן נעלם יצחק לאור?

פלאפל הקוסם

"7 ימים" במגמת שיפור, ועכשיו גם אייל ברקוביץ' לוקח חלק בשיקום המוסף. העמותה המשפחתית שהוא מנהל בנשר היא כנראה רק הפרומו לשכונה שתהפוך נבחרת ישראל תחת שרביטו.

אמיר שואן חושף את הכסף שחור, החוזים שערורייתיים וניצול הילדים התמימים במועדון הכדורגל של ברקוביץ'. בתגובה ברקו מכנה אותו "ילד קקה" ו"נקניקיה", ולא מתבייש לפתוח בפניו את ספרי החשבונות שרק מוכיחים שהקוסם הוא לא בדיוק יאנוש קורצ'אק של הכרמל. אבל מי שהכי הצליח לעצבן אותנו זה ראש עיריית נשר, דוד עמר, שתחת חסותו מתנהלת השערורייה הזו. מתוקף היותו מורם מהעם ומהחוק בחר ראש העירייה שלא להגיב לממצאי התחקיר.

הערבי הטוב

אחרי שניסו למכור לנו שערים עם כושים נחמדים (המשפחה של אובמה) ורוסים שעברו גמילה מאלכוהול (העלייה הרוסית – לא מה שחשבתם), "הארץ" ממשיך לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב (להתחנף למיעוטים). והשבוע: ערבי טוב.

ניגשנו בחשדנות לכתבה על "הנסיך הירוק", מסעב יוסף. בנו של אחד ממנהיגי החמאס בגדה, שחי כיום בתור נוצרי מאמין בקליפורניה, כבר זכה לחשיפה ב"הארץ" לפני שנתיים. גם אז היה זה אבי יששכרוף שראיין אותו, והאמת הנסיך יצא שם קצת לוקו. בעיקר כשהוא האמין שיחזור לרמאללה יחד עם ישו. אז איך אפשר להתייחס ברצינות לספרו בו הוא חושף שהיה בכיר סוכני השב"כ והציל את חייהם של מאות ישראלים? יששכרוף גירש את הספקות כשראיין את מפעילו לשעבר בשב"כ שהחמיא לנסיך מבל-אייר. עברתם. שאפו.

נוני מי?

הקרע בין ידיעות לקשת, מפרנס את מוספי סוף השבוע של העיתונים המתחרים. שער "ישראל שישבת" מציג ראיון איילה רשף, שבוע אחרי שהודחה מבית האח הגדול ופטפטה עם כל מי שפתח לה מיקרופון. היינו מצפים ש"ישראל היום" (שמשתף פעולה ומעניק חסות לתוכנית) יכלא את איילה בחדר האח הגדול של שלדון עד הראיון לצורך בלעדיות. גם התוצאה הסופית לא מלהיבה: יובל אברמוביץ' חילץ ממנה את תוכניותיה לקמפיין ושמע שמערכת היחסים עם סער תימדד בעולם החיצון. בהצלחה עם זה.

דורון חלוץ הכין ל"מוסף הארץ" את הכתבה המסורתית על מאחורי הקלעים של האח הגדול כולל הראיון המסורתי עם ראש ממשלת האח הגדול יורם זק. לא רעיון יצירתי, אבל תמיד מעניין. לפחות דאה הדר השיבה את הכבוד האבוד של עיתונאי ישראל בקרב מול מאיה קרבט, והציגה את שיגעון הגדלות של מערך הדוברות בקשת.

במעריב, כרגיל, הולכים למחוזות הביזאר. הכתבה של חן קוטס-בר על שבויי מלחמה ישראלים שנחקרו בעוינות לאחר שובם ארצה, מעלה את החשד ש"תרבות מעריב" נתקעו בלי שער וזכו לג'סטה מהמוסף הפוליטי. אחרת קשה להבין מה הכתבה הזו עושה דווקא במדור תרבות, למרות שהיא מקדמת את הסדרה "חטופים". ובמסגרת האווירה הפורימית בקרליבך, שער "סופשבוע" התחפש ליום רע של "תרבות מעריב" בפרויקט משלוח מנות של כוכבי "ארץ נהדרת". מפגן התנשאות של הכוכבים שנותנים את ברכתם בדמות משלוח מנות לניצולת שואה, אחות שכולה, מתנדבת בעמותה וסתם חברי ילדות או חברים למשחק סטנגה שלא הפכו למפורסמים כמוהם.

השנה שלא הייתה

עבדת עלינו, שלום ירושלמי. הבטחת בשער "מוספשבת" כתבה על השנה הראשונה של אולמרט באזרחות, וקיבלנו את הרשמים שלך מהדיון בבית המשפט ולקט ידיעות ארכיון מבית ליאורה.

איפה ערוץ החיים הטובים של ראש הממשלה לשעבר? איפה הדיווחים והתמונות מהחופשה המשותפת עם בוש? איפה המספרים על המיליונים שאולמרט מגלגל עכשיו?

בחייאת שלום, את רשימת העדים שתתייצב לימינו של אולמרט במשפט גם אנחנו יכולים לכתוב. אבל בכותרת המשנה לא היית תופס אותנו מתחייבים לחשוף "הכול על השנה האחרונה של ראש הממשלה לשעבר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

משלוח מנות

שאפו ספי הנדלר על מוסף פורים משגע של "הארץ השבוע". מיטב הכותבים והפובליציסטים של "הארץ" כותבים בתחפושת (גדעון לוי הציוני, בני ציפר אוהב האדם וסייד קשוע שהתחפש לאשתו)

קראו לנו בטחוניסטים, אבל פרויקט חברים כותבים לעוזי (יאירי. מפקד סיירת מטכ"ל שנהרג בפריצה מלון סבוי לפני 35 שנה), ממנו הביאה חלקים עינת פישביין במוסף לשבת של ידיעות אחרונות, היה מרגש והצליח לדלג על כל מכשול צ'יזיות בצבע חאקי.

דנה סקפטור כבר שבוע שני מתחפשת לכתבת שטח עם סכין בין השיניים. הפעם יצאה לה כתבה בונבוניירה על בית החולים אברבאנל.

וגם ל"כלכליסט" מגיעה אוזן המן מהודרת על ההסתננות של ארי ליבסקר לשטח הצבאי הסגור במגדלי אקירוב. ואם אפילו בן כספית פירגן לו, אז מי זה עמית הרמן שלא יזרוק מילה טובה?

ציוץ קטן

@@@"7 לילות" השיק מדריך אירועים חדש עם המלצות ותמונות של הכתבים, ומה נאמר? הטוקבקיסטים צודקים: שכניק אכן גבר לוהט!

@@@בחייאת קוטנר, אחרי שהודעת לנו באיחור על טרנד הזמרים ששרים באנגלית וחגיגות ה-60 לשלמה ארצי ושאר החבר'ה, עכשיו נזכרת לדווח על גל אלבומי שירי המשוררים? מולי שפירא התקשר, וביקש את הליינאפ שלו בחזרה...

@@@בגדול, הכתבה של מרדכי חיימוביץ' על קדחת הנפט הישראלית הייתה ראויה. רק חבל שכתיבת "זרם התודעה א-לה נחום ברנע" השתלטה עליה. לא מעצבן אתכם לקרוא על המהנדס הטורקי שהוא "טובל בהוויה הישראלית כמו רחת לוקום באבקת סוכר"?

@@@ושלום לך הצופה דב אלפון. שמנו לב שמאמרו של יצחק לאור נעלם השבוע מהמוסף לתרבות וספרות. מישהו ברחוב שוקן נלחץ? שלך, שלח ודרוקר (וכן, אנחנו יודעים שדן לאור זה מישהו אחר)

שיר ליאיר

יאיר שם בצד את המקלות של הסושי, ולכמה דקות מדמיין שהוא כושי/

השחור החדש זה להיות נגד גרוש, אז יאיר מגרד כמה טיעונים בגרוש/

להיכנס לדמות זה לא רק עניין אנטומי, ככה לפיד עשה רב מכר מאבא שלו טומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully