וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסטלבאום נגד שקלאר: תגובת הרשות

ענת קם

28.2.2010 / 19:02

ברשות השידור טוענים כי החקירה שערך משה נסטלבאום בנוגע להשכלתו של מנכ"ל הרשות נועדו להפעיל עליו לחץ. שתי תלונות הוגשו לפרקליטות המדינה

הנהלת רשות השידור הגישה לנציבות שירות המדינה שתי תלונות נגד עורך "יומן" משה נסטלבאום. באחת התלונות נטען כי התחקיר אותו ערך נסטלבאום אודות השכלתו של מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר נועדה להפעיל עליו לחץ. התלונה השנייה מתייחסת להנחיית אירועי שבתרבות על ידי נסטלבאום ללא אישור ממנהליו ותוך אירוח גורמים פוליטיים לשם קידום ענייניו. לטענת גורם ברשות השידור, נסטלבאום מנחה את האירועים כבר שנים ארוכות אולם רק לאחרונה הגיעו הוכחות לכך ולכן עתה הוגשה התלונה.

משה נסטלבאום הגיש לפני עשרה ימים עתירה לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים נגד העברתו מתפקידו. נסטלבאום טען כי הדחתו נבעה מהתחקיר שהוא עורך על אי דיוקים לכאורה בקורות החיים שהגיש שקלאר טרם מינויו למנכ"ל הרשות. טרם התקבלה החלטה בעתירה זו.

משה נסטלבאום מסר בתגובה: "יש לי קרוב ל-20 שנה אישורים בתיק האישי מחמישה מנכ"לים שונים של רשות השידור וכדאי שאת הזמן שמקדיש מוטי שקלאר להתנכלות אישית לאדם שחשף פרטים על השכלתו, הוא יקדיש למציאת תעודת הבגרות שאותה הוא הבטיח להמציא לפני יותר מעשרה ימים לועדת ביקורת המדינה של הכנסת. הספינים של שקלאר לא יעזרו".

מהועדה לביקורת המדינה נמסר כי מוטי שקלאר לא נדרש להציג לועדה מסמכים המעידים על השכלתו. מרשות השידור נמסר: "הנהלת רשות השידור אינה מגיבה לנושאים שבינה לבין עובדיה באמצעות התקשורת, במיוחד כשמדובר בענייני משמעת". טרם התקבלה תגובת נציבות שירות המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully