וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת פתע

ענת קם

2.3.2010 / 21:22

מבקרת הטלוויזיה של ידיעות אחרונות גפי אמיר העירה על ביקור של ילדים באולפן חדשות 10, אביהם של הילדים פנה במכתב לעורך ידיעות: הערתה קנטרנית

רון מקרין, תושב קרית אונו, פנה לעורך ידיעות אחרונות שילה דה בר בעקבות הערה שהופיעה הבוקר (שלישי) בביקורת הטלוויזיה של גפי אמיר. מקרין, אב לילד אוטיסט בשם לירן שהתארח אתמול באולפני חדשות 10, מחה על טענתה של אמיר לפיה הרייטינג הנמוך של החדשות עומד מאחורי המעשה. אמיר כתבה בהערה בסוף הביקורת: "דני רופ ציין אתמול במהדורת החדשות של ערוץ 10 שלירן ויובל מקרית אונו הגיעו לביקור באולפן והם מאוד מתרגשים. זה היתרון של רייטינג נמוך: אינטימיות עם הצופים".

במכתב לדה בר הגדיר מקרין את הידיעה כ "קנטרנית" וכתב: "עורך יקר, ברצוני להסב את תשומת לבך ותשומת לבה של הכתבת גפי אמיר כי לא מדובר ברייטינג נמוך אלא בלב חם של אנשי חדשות 10. לירן בני האוטיסט הגשים אתמול בערב את חלום חייו לשבת במהדורת חדשות 10. בני לירן מזה שנים צופה נלהב של מהדורת חדשות 10 ומעריץ מושבע של מגישי מהדורת חדשות 10. בערוץ 10 ובעיקר דני רופ, אשר אירח אותנו בלבביות, הוכיחו אתמול שרגישות, אמפתיה ואנושיות הן 'תכונות על' הרבה מעבר לרייטינג... כולי תקווה שתדע לתקן את המעוות".

טרם התקבלה תגובת ידיעות אחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully