וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאון הדובר

ענת קם

3.3.2010 / 11:48

דובר צה"ל אבי בניהו פנה אל ראש מחלקת החדשות של ערוץ 1 יורם כהן בבקשה להגיב בשידור חי ב"מבט" על כתבה. כהן סרב, אולם העיר לכתב אמיר בר שלום על שלא ביקש את תגובת דו"צ

ראש מחלקת החדשות של ערוץ 1 העיר לכתב הצבאי של הערוץ, אמיר בר שלום, על שלא לקח תגובה מדובר צה"ל לכתבה ששודרה בתחילת השבוע במהדורת "מבט" ועסקה בהחלטה שלא להאריך את כהונתו של תא"ל צ'יקו תמיר. בר שלום הציג בכתבתו ציטוט של מקורבי תמיר, שטענו כי הוא הושפל בתהליך וכי "הרמטכ"ל בעצת דובריו העדיף להצטייר כערכי" במקום לאפשר לתמיר להוציא הודעת פרישה מסודרת.

דובר צה"ל תא"ל אבי בניהו התקשר ביום ראשון עם שידור הכתבה לכהן בדרישה להגיב בשידור חי על הדברים שנאמרו בכתבה. כהן סירב להעלותו לשידור ואמר שבאפשרות יחידת דובר צה"ל להעביר תגובה בכתב שתשודר במהדורה אולם ביחידה סירבו. אתמול העבירה היחידה תלונה רשמית על בר שלום לכהן, שהעיר לו על כך שהיה צריך לבקש תגובה על הדברים.

גורם בערוץ 1 אמר לוואלה! ברנז'ה: "מה שהכעיס את בניהו זה האמירה 'יועציו של הרמטכ"ל', כי הוא הבין שמדובר בו, וזאת למרות שהכתבה הייתה מאוזנת מבחינת הדעות שהוצגו בה".

יורם כהן אמר אמש לוואלה! ברנז'ה: "אכן, הייתה תלונה על הכתבה של אמיר בר שלום. אנחנו דחינו את הטענות על הדברים שנאמרו בכתבה והודינו שהייתה טעות שלא פנינו לתגובה בזמן מדובר צה"ל. בשל הסמיכות לסיום המהדורה לא התאפשר להעלות את בניהו לשידור ובכל מקרה הצענו להם להעביר תגובה בכתב".

אמיר בר שלום מסר: "העניינים בינינו לבין דובר צה"ל מלובנים בינינו לבינם ולא בתקשורת". מדובר צה"ל נמסר: "הדיאלוג בין צה"ל לרשות השידור לא מתנהל באמצעות כלי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully