וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאטומי- הסטארט אפ החדש של אילן שילוח

איילה צורף

3.3.2010 / 16:03

הפרסומאי השקיע מיליון דולר בחברת מאטומי, המאפשרת לגולשים לשלם עבור שירותי תוכן באינטרנט באמצעות מילוי סקרים או השתתפות בפעילות שיווקית

הפרסומאי אילן שילוח ממשיך להשקיע בסטארט-אפים בתחום האינטרנט: המיזם החדש של שילוח ושותפו ניר טרלובסקי עוסק ברשתות חברתיות. החברה, מאטומי (matomy.com), מאפשרת לגולשים לשלם עבור שירותי תוכן באינטרנט באמצעות מילוי סקרים עבור חברות מסחריות, השתתפות בפעילות שיווקית וכדומה.

כך למשל תוכל חברה להציע לגולשים "כסף" לשימושם בפארמ-וויל (משחק החווה החקלאית בפייסבוק) תמורת מילוי שאלונים, השתתפות בסקר, מסירת פרטים אישיים וכדומה.

כמו כן עוסקת החברה ב-"Crowed sourcing": מנגנון בו הגולשים יכולים לדווח על מודעות או פרסומות מטעות או לא מדויקות, כשסך כל התגובות משתקלל לתוך מנוע האופטמיזציה וגורר בסופו של דבר להורדת פרסומות אלו מהמערכת או לתיקון הפרסומת.

לדברי שילוח, יו"ר משרד הפרסום מקאן-אריקסון ישראל ומבעליו, הוא השקיע במיזם מכספו האישי וכן מכספי משקיעים בהיקף כולל של כמיליון דולר.

מנכ"ל ומייסד מאטומי הוא ארז סדן, שכיהן כמנהל תחום הפרסום האינטרנטי ב-888.com וכסמנכ"ל תפעול ב- Adsmarket, חברה אינטרנטית העוסקת בפרסום מבוסס ביצועים, אף היא שייכת לשילוח וטרלובסקי. לדברי שילוח, "היקף ההכנסות של החברה עומד כיום על קצב של 5 מיליון דולר בשנה".

חברה טכנולוגית נוספת של שילוח היא אדס-מרקט, העוסקת בפרסום מבוסס תוצאות. הוא השקיע באוגוסט האחרון באופן פרטי כ-3.5 מיליון דולר ברכישת 7% מאדס-מרקט מידי סוכנות הפרסום הבינלאומית מקאן-אריקסון. העסקה בוצעה לפי שווי חברה של 50 מיליון דולר. לאחר הרכישה מחזיק שילוח ב-33% מהחברה.

בעבר השקיע שילוח גם בסטארט-אפ אינטרנטי נוסף בשם פאמיליון, שעסק בגנאולוגיה (בניית עצי משפחה וחקר יוחסין) אך השקעה זו לא הוכיחה את עצמה ושילוח יצא מפעילות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully