וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים שולחות כבשים

איילה צורף

3.3.2010 / 16:20

נשים מבלות יותר מגברים ברשתות חברתיות. על פי הסקר של משרד הפרסום מקאן אריקסון, 75% מהגולשות רוכשות מוצרים על בסיס המלצות שקיבלו ברשת

80% מהנשים חברות ברשתות חברתיות וגולשות בפורומים - כך עולה מסקר מקיף שנערך בקרב נשים בקבוצות גיל שונות באוכלוסיה היהודית מעל גיל 18. מהסקר עולה עוד כי רק מיעוט הנשים בישראל - פחות מ-10% - אינן משתמשות באינטרנט ככלי חברתי ליצירת קשרים.

את הסקר ערך משרד הפרסום מקאן אריקסון יחד עם יוניליוור, תנובה, שירותי בריאות כללית ולוריאל.

בהשוואה לגברים נמצא, כי נשים פעילות יותר ברשתות חברתיות מגברים; 73% מהגולשות מתעדכנות במה שכתבו חבריהן לעומת 53% בלבד בקרב בגברים ו-55% מהנשים מעלות תמונות ברשתות חברתיות לעומת 49% מהגברים.

75% מהנשים הגולשות באינטרנט אמרו כי קיבלו החלטה על קניית מוצר בעקבות המלצה שקראו באינטרנט, כאשר 45% ביצעו קניה בפועל בעקבות חיפוש מידע ברשת.

לדברי איריס בק, מנכ"ל מקאן אריקסון, "בעולם השיווק נשים נחשבות לקהל היעד המחוזר ביותר וכמשווקים אנו מבצעים מחקרים שונים הבודקים התנהגות צרכנית של נשים בעולם הפיזי. עם זאת, עד כה, לא נחקרה לעומק התנהגות נשים בעולם הדיגיטלי וכיצד היא משפיעה על הרגלי הצריכה שלהן. ממצאי המחקר הם בעלי חשיבות רבה לתכנון אסטרטגיית הפרסום המכוונת לקהל יעד זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully