וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקלאר מציע פשרה: קיצוץ שכר תמורת הפסקת העיצומים

ענת קם

3.3.2010 / 20:25

הפשרה, אם תושג, תיושם במשך חודשיים-שלושה עד להגעה להסכמים במסגרת הרפורמה. האוצר לא צפוי לתת מימון ביניים לרשות לתקופה זו

הנהלת רשות השידור תציע לועדי העובדים ברשות פשרה שתביא להחלפת צעדי החירום בתמורת להפסקת העיצומים. מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר העביר ליושב ראש אגודת העיתונאים ברשות ולנציגי ההסתדרות שלוש אפשרויות להחלפת צעדי החירום כשבמקביל תובא ההצעה מחר לאישור הועד המנהל, בתקווה להגיע להסכמה על החלופה הרצויה עד יום ראשון.

שלוש האפשרויות שמציעה ההנהלה הן המשך מתווה צעדי החירום הנוכחי, כשלעת עתה לא מתוכננת החרפה שלהם; החזרת השעות הנוספות והכוננויות כפי שהיו לפני צעדי החירום וקיצוץ של 15-20% בתשלום תמורתן ואפשרות נוספת: קיצוץ רוחבי של 5% במשכורות כל העובדים לצד חזרה מלא לעבודה במתכונת שלפני צעדי החירום. שקלאר מציין כי בחירת חלופה כזו או אחרת מותנית בהסכמה מלאה של כל הועדים ברשות, אולם למעשה ישנה אפשרות להחילם רק על מגזר אחד אם האחרים לא ייענו אף שהדבר כרוך בקשיים.

מטרת הפשרה היא להגיע להפחתה הדרושה בהוצאות הרשות כפי שמחייב האוצר והוועד המנהל מבלי לפגוע בעובדים ובשידורים וכעת נראה כי יש נכונות בקרב כל הצדדים להגיע לפשרה. בכל מקרה כל חלופה שתיבחר תיושם במשך חודשיים-שלושה עד להגעה להסכמים במסגרת הרפורמה. האוצר לא צפוי לתת מימון ביניים לרשות לתקופה זו.

מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר: "הרפורמה בסופו של דבר נועדה לייצר תוכן מקצועי ועשיר. אנחנו לא רוצים להגיע למצב של השלכת התינוק עם המים המלוכלכים ולא לפגוע בשידורים. אם כתוצאה מהמהלך נצליח להחזיר את השידורים לקדמותם כולנו נברך על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully