וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנאי הטלוויזיה ברשות מפסיקים את העיצומים

ענת קם

4.3.2010 / 11:48

ההסתדרות קיבלה את הצעת שקלאר לקיצוץ של 5% בשכר בתמורה לביטול צעדי החירום לתקופה של חודשיים. ועד הטכנאים הודיע על חזרה לעבודה רגילה. להתראות שקופית, שלום שרהל'ה שרון

ההסתדרות, המייצגת את הטכנאים ועובדי הדרוג המשולב ברשות השידור, הסכימה להצעת מנכ"ל רשות השידור לקיצוץ רוחבי של 5% למשתכרים למעלה מ-5000 שקל ברוטו ברדיו ובטלוויזיה. הרשות מצידה תפסיק את צעדי החירום והעבודה תחזור לסידרה. הפשרה, שהושגה לתקופה של חודשיים, תובא לאישורו של הועד המנהל ביום ראשון.

מרשות השידור נמסר: "הנהלת הרשות תומכת בהצעה, אולם יישומה מחייב אישור מוסדות הרשות. הועד המנהל יתכנס בתחילת השבוע הבא וידון בהצעה זו. הנהלת הרשות מקווה שההסכמה המסתמנת תביא להפסקת עיצומי הטכנאים לאלתר".

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה הוסיף מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר: "זה צעד מבורך, ראשית כדי להחזיר את השידורים כי במצב שנוצר שכחנו שהשידורים הם הערך העליון, ושנית כי אולי יש פה סימן לבאות לדיוני הרפורמה".

מוקדם יותר היום הודיעו טכנאי הטלוויזיה ברשות השידור על הפסקת עיצומיהם במסגרת המגעים עם ההנהלה. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי עוד לפני שההנהלה הודיעה על הפחתה בצעדי החירום, הודיע ועד הטכנאים על השהיה חד צדדית של העיצומים ועל חזרה לעבודה רגילה. בהמשך היום צפוי ועד העיתונות בטלוויזיה לדון גם הוא באפשרות להפסיק את עיצומיו, שכללו בעיקר הפסקת העבודה מול מערכות החדשות המקומיות.

עיצומי הטכנאים בטלוויזיה שמורגשים במיוחד בשבועיים האחרונים כוללים את שיבוש השידור המחזורי מדי לילה וסירוב לשדר כל חומר שמגיע ממקור שאינו של הרשות, כמו שידורי לווין, קבלני חוץ ועוד. החל מהיום יחזרו העובדים לעבודתם הרגילה. במקביל, הודיע ועד טכנאי הרדיו כי הוא נענה להצעת ההנהלה לקיצוץ רוחבי במשכורות העובדים בתמורה לחזרה מלאה לעבודה כולל כוננויות ושעות נוספות, אולם עד לאישור המהלך בועד המנהל והסכמה מלאה של ההנהלה לבצעו לא יושהו העיצומים ברדיו.

(עדכון אחרון 17:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully