וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופים יקרים, כנסת נכבדה

ענת קם

6.3.2010 / 19:23

זיכיון חברת החדשות של ערוץ 2 להפעלת ערוץ הכנסת הוארך בשלוש שנים. מנכ"ל הערוץ אורי פז: "נשקיע בשנים הקרובות מאמץ רב בפיתוח תוכן ייחודי"

המועצה לשידורי כבלים ולוויין האריכה ביום חמישי האחרון את זיכיון ערוץ הכנס בשלוש שנים נוספות. המועצה קבעה כי הערוץ קיים בתקופת הזיכיון את מרבית חובותיו, תוך עמידה ניכרת ביעדים ובהיקפי השידורים שנקבעו לו ושמירה על רצף השידורים.

ערוץ הכנסת, המשודר באפיק 99, החל את פעילותו במאי 2004 תחילה בהפעלה זמנית של חברת החדשות של ערוץ 2. מאז נובמבר 2006 מפעילה חדשות 2 את הערוץ באופן קבוע תמורת תשלום שנתי של כ-19 מיליון שקל מתקציב הכנסת, זאת לאחר שזכתה במכרז. על פי תנאי הזיכיון המועצה נדרשה לבחון את עמידתו במחויבויותיו בתום חמש שנים לפעילותו כתנאי להארכת הזיכיון בשלוש שנים נוספות.

סקר מכון דחף בהנהלת ד"ר מינה צמח שהוגש למועצה בתהליך הארכת הזיכיון, מצביע על עלייה הדרגתית במהלך השנים בחשיפה לערוץ, שהגיעה בסוף 2009 לכ-60%. על פי הסקר 42.8% מהציבור רואה בערוץ הכנסת מקור מידע עיקרי על הפעילות הפרלמנטרית במשכן.

בדו"ח המועצה לשידורי כבלים ולווין לשנת 2008 שהתפרסם לאחרונה נכתב כי הערוץ לא עמד בחובת ההשקעה בהפקות, שידור רכש וחלק משעות השידור הנדרשות. בגין אי העמידה במחויבויות נפתחו נגד הערוץ הליכי הפרה.

מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2, אבי וייס, אמר בתגובה: "אנו שמחים וגאים בהחלטת המועצה, המהווה אמון בחדשות ערוץ 2 ובערוץ הכנסת. נמשיך להפעיל את הערוץ תוך שמירה על מקצועיות גבוהה, אמינות והגינות, כפי שעשינו עד כה".

מנכ"ל ערוץ הכנסת, אורי פז: "הערוץ ישקיע גם בשנים הקרובות מאמץ רב בפיתוח תוכן ייחודי, מגוון ואיכותי בתחום הפרלמנטרי והפוליטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully