וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 2 משיקה ערוץ חדשות באינטרנט

הדס ריבק

7.3.2010 / 13:05

אתר חדשות 2 ישדר במתכונת גל פתוח מדי יום בין 09:00 ל-16:45. מנכ"ל החברה אבי וייס אמר כי לא מדובר בהכנה למכרז על ערוץ החדשות היעודי

חברת החדשות של ערוץ 2 משיקה ערוץ חדשות באינטרנט. האתר ישדר מדי יום שידורים חיים במתכונת גל פתוח החל מהשעה 09:00 ועד 16:45, אז יעביר האתר את שידורי חברת החדשות מערוץ 2 ומערוץ הכנסת. מדי רבע שעה ישודר באתר מבזק חדשות. בנוסף ישולבו בשידורי האולפן הפתוח, מבזקי ספורט, כלכלה, בידור ותחזית מזג אוויר. שידורי ערוץ החדשות באינטרנט, בו ניתן יהיה לצפות ב-mako ובאתר רשת, ייפתחו מחר (שני) מאולפן חדש שהוקם בנווה-אילן.

מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 אבי וייס, הכחיש היום במסיבת עיתונאים כי מדובר בהכנות למכרז לערוץ החדשות היעודי: "חשבנו שזה מה שנכון לשדר בפריים טיים של האינטרנט, בשעות הבוקר והצהרים". וייס מסר עוד: "במהלך הזה אנחנו מרחיבים את שעות השידור של חדשות 2 בצורה משמעותית: תוספת של תשע שעות שידור חי של חדשות מהארץ ומהעולם".

לירן דן, סמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית בחדשות 2 מסר: " ערוץ החדשות מביא בשורה לגולשים: לראשונה בישראל, שידור רציף של אירועי חדשות בשידור חי עם מבזקי חדשות בכל רבע שעה, תוך מעורבות הגולשים בתוכן החדשותי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully