וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא גומרים, לא הולכים

ענת קם

8.3.2010 / 12:02

לאחר משא ומתן עם הנהלת רדיו תל אביב, החליטו אודי סגל ודני סידס להישאר ברדיו למרות שתכניתם קוצרה לשעתיים. יואב קוטנר יעזוב את התחנה עם תום חוזהו בעוד שלושה חודשים

יואב קוטנר יעזוב את רדיו תל אביב בעוד כשלושה חודשים, אז צפוי להסתיים החוזה שלו בתחנה. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי היום הודיע קוטנר שאין בכוונתו להאריך את החוזה. קוטנר הצטרף לרדיו תל אביב באוקטובר 2007 ומאז ינואר 2008 מגיש תכנית אישית בתחנה. במסגרת השינויים שעברו על רדיו תל אביב מאז המכרז על הפעלתו בקיץ האחרון, שונתה מתכונת התכנית של קוטנר בעקבות דרישת הממונים עליו והיא כוללת יותר מוזיקה מוכרת מבעבר.

יואב קוטנר אישר את הפרטים והוסיף: "הרדיו היום שונה ממה שהוא היה כשהגעתי אליו ולכן בסוף החוזה שלי דרכינו ייפרדו".

מרדיו תל אביב נמסר: "כחלק ממתיחת הפנים וההתחדשות אותה עובר רדיו תל אביב בימים אלה, הוחלט על סיומה של התכנית היומית 'האיש הקטן מהרדיו', בהגשת יואב קוטנר בתום סיום החוזה בחודש יוני הקרוב. עם זאת רדיו תל אביב שמח כי יואב קוטנר ימשיך לשדר ספיישלים מוסיקלים מדי שבוע בתחנה גם לאחר חודש יוני הקרוב".

להתראות ענת, שלום עינת

ועוד ברדיו תל אביב: תכנית הרדיו "גומרים הולכים" תמשיך להיות משודרת בתחנה מדי יום שישי. לאחר משא ומתן בין המגישים אודי סגל ודני סידס והנהלת הרדיו הסכימו השניים להישאר בתחנה, אולם תכניתם תתקצר לשעתיים ותשודר מעתה בימי בין השעות 10:00-12:00. קיצור התכנית נובע מעליית התכנית החדשה של אורלי וילנאי וגיא מרוז, עליה פורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, שתשודר מדי יום שישי בין השעות 08:00-10:00.

התכנית החדשה של עינת שרוף "יאללה שרים" המשודרת בשישי בצהריים לשעתיים, על חשבון תכנית הלייף סטייל של ענת הראל שתרד מהאוויר. בנוסף, במוצאי שבת תשודר בסינדיקציה תכנית המוזיקה "האומן", המשודרת כיום ברדיו חיפה בהגשת גילי ברסלרמן. בתכנית מתארחים אמנים שונים לראיונות אישיים, והשירים המושמעים ברצועה נבחרים על ידי האומן האורח.

התכניות החדשות מצטרפות ללוח השידורים שכולל בין היתר את תכנית הבוקר עם הראל סלוצקי ועופר דומינגז, המשודרת מדי בוקר בסינדיקציה גם ברדיו חיפה, רדיו דרום, רדיו אמצע הדרך ורדיו קול רגע, תכנית הספורט בשיתוף ערוץ הספורט המשודרת מדי ערב ומועברת בסינדיקציה גם ברדיו חיפה, רדיו דרום ורדיו קול הים האדום, תכנית המגזין "לב תל אביב" בהגשת מושיק גלאמין וספי ינקו, תכנית האקטואליה של רון קופמן "קוף בצהריים" ועוד.

(עדכון אחרון: 15:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully