וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיתגנו זה לזו

ענת קם

8.3.2010 / 12:19

ברגע של חולשה הופיע ב"התבוריס" של ערוץ 24 תוכן שיווקי אסור לשופרסל ישיר ולשלושת האופים. במועצה לשידורי כבלים ולווין זועמים ופתחו בהליך ברור

המועצה לשידורי כבלים ולווין דורשת מערוץ 24 להסיר את האזכורים המסחריים בתכנית הבידור "התבורי'ס" ולהמנע מהכללת אזכורים כאלו האסורים על פי תנאי הרישיון של הערוץ. המועצה פנתה בעקבות שילוב תוכן שיווקי באזכורים מילוליים וויזואליים למותגים שלושת האופים ו שופרסל ישיר בתוכנית. ביו היתר, בשבועות האחרונים הוצגה בתכנית התייחסות המשתתפים למוצרי "שלושת האופים" בצורה מפורשת וצילום ברור של המוצרים וכן נכללו בתוכנית אזכורים למותג "שופרסל ישיר" בעצם הופעתו של שליח מטעם הרשת אשר נשא ארגזים ממותגים ולבש סרבל ממותג.

מהמועצה נמסר כי אזכורים אלו עומדים בניגוד להוראות רישיון הערוץ וסעיף 34 לכללי התקשורת האוסר על פרסומת סמויה, פרסומת בלתי מודעת או פרסומת אגב. כמו כן עומדים האזכורים בניגוד להוראות סעיף נוסף בכללי התקשורת האוסר על שידור מישדר שיש בו קידום יחסי ציבור.

יושב ראש המועצה ניצן חן: "הליך הבירור בעניין 'התבורי'ס' הינו חלק ממאמצי המועצה הפועלת, באמצעות אגף הפיקוח והבקרה, כנגד המגמה המתמשכת של הכללת תוכן שיווקי כחלק אינטגרלי, כביכול, ממהלך התוכנית. פעילות זו עומדת בניגוד לכללי התקשורת, והוראות הרישיון של הערוץ, אשר המועצה מקפידה על אכיפתם".

מערוץ 24 נמסר: "ערוץ 24 פועלת תחת חוקי מועצת הכבלים והלווין ומנהל את ענייניו ישירות מול המועצה ולא על גבי העיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully