וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חצויה", עכשיו גם באסיה

ענת קם

9.3.2010 / 15:12

הפיליפינים תהיה המדינה ה-35 שרכשה את הסדרה של דורי מדיה ו-HOT ותצטרף לאיטליה, צרפת, גרמניה, שווייץ, הונגריה, אוסטריה, בלגיה ועוד

דרמת הנוער "חצויה" נמכרה לפיליפינים, המדינה הראשונה באסיה שרכשה את זכויות השידור לסדרה. בכך מגיע מספר המדינות שרכשו את הסדרה לשידור מאז מאי 2009 ל-35, בהן איטליה, צרפת, גרמניה, שווייץ, הונגריה, אוסטריה, בלגיה, פורטוגל, אנגולה, מקדוניה ומוזמביק. היקף מכירות הסדרה עד עתה נאמד בלמעלה ממיליון דולר. "חצויה" ששודרה תחילה רק ב-HOT VOD וזכתה להצלחה גדולה מציגה את הסכסוך העתיק בין הערפדים לבני האדם, דרך עיניהם של בני נוער ובמרכזם אלה, חצי נערה חצי ערפדית שמגלה שבכוחה להציל את העולם.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה: "אנו גאים על הצלחתה המתמשכת של 'חצויה' עם כניסתה ליבשת אסיה והפופולריות הגואה בקרב גופי שידור באירופה. פעם נוספת אנו נוכחים לראות כיצד הפקה בעלת מבנה עלילה נכון, חזות בינלאומית וטכניקות צילום מתקדמות מסוגלת לחצות גבולות ולכבוש קהלים מגוונים בכל העולם".

יורם מוקדי, סמנכ"ל תוכן ב-HOT: "הוט גאה להוביל את עולם הפקות המקור ולהיות חלוצה בכל הקשור להפקת תוכן ייעודי לשרות ה-VOD. עולם ה-VOD חשוב ומשמעותי בקרב הקהל הצעיר ו-HOT תמשיך להוביל את ההשקעה בתוכן מקורי לילדים. אנחנו מחשיבים את 'חצויה' כנכס משמעותי בבואנו לחזק את עולם התוכן המוצע לילדים ב-HOT בכלל וב-VOD בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully