וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ תכלת

ענת קם

9.3.2010 / 16:44

המועצה לשידורי כבלים ולווין מבקשת להקל את הכללים בנוגע לשידור תכנים אירוטיים. ניצן חן: "תיקון המגבלות משמר את האיזון שקבעה המועצה בין הגנה על ילדים, לבין זכויות היסוד של הגופים המשדרים"

המועצה לשידורי כבלים לווין פרסמה היום שימוע ציבורי לבקשת עמדות בנושא האפשרות לשינוי מדיניותה בנושא שידורים למבוגרים, בעקבות בקשת בעלי הרישיון לשידורים אלו לשינוי המגבלות המוטלות עליהם, בעיקר בשל זמניות תכנים למבוגרים באינטרנט.

המועצה סבורה כי יש מקום להקל על בעלי הרישיון תוך שמירה על האיזונים שנקבעו בהחלטות קודמות, ומציעה בין היתר כי שעות השידור של משדרים למבוגרים יוארכו בשעה ויותרו מהשעה 22:00 ועד השעה 06:00 במקום עד השעה 05:00 כפי שמותר כיום. כמו כן מוצע כי במעבר בין ערוצי מבוגרים לא תידרש הקשת הקוד הסודי, לאחר שזה הוקש עם הכניסה הראשונית לערוץ מבוגרים.

המועצה מציעה לאפשר ל-HOT ו-yes להציע חבילות של ערוצים למבוגרים, אך לא לאפשר להן לשלב ערוצים אירוטיים בודדים בחבילות אחרות.

קוד הורים למען עתיד ילדינו

המועצה מדגישה כי בצד התיקון עומדים לרשות ההורים וצופי הטלוויזיה מנגנונים נוספים להגבלת תכנים אלו, דוגמת החובה לקבוע קוד להפעלת הערוצים למבוגרים והדרישה כי ניתן יהיה לצפות בהם רק לאחר הקשתו. בנוסף, המועצה חייבה לשדר תשדירים המסבירים את האיסור של חשיפת תכנים מזיקים לילדים ולנוער, ואת האמצעים הטכנולוגיים המאפשרים קידוד תכנים אשר הצפייה בהם אינה מתאימה לילדים.

ניצן חן, יושב המועצה לשידורי כבלים ולווין: "תיקון המגבלות משמר את האיזון שקבעה המועצה בין הגנה על הילדים ובני הנוער, לבין זכויות היסוד של הגופים המשדרים ויכולתם למצות את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בשידורי הערוצים למבוגרים, בייחוד לאור המציאות בה ברשת האינטרנט מצויים תכנים אירוטיים ופורנוגרפיים ללא כל פיקוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully