וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופסקו צעדי החירום ברשות השידור

הדס ריבק

10.3.2010 / 13:13

מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר הודיע על חזרה לשידור רגיל. גורם ברשות: אם לא תושג התקדמות במשא ומתן עד ה-21 במרץ, יוחרפו הצעדים בייתר שאת

רשות השידור הודיעה על הפסקת צעדי החירום, והשהיית כל הקיצוצים עליהם הוחלט במסגרתם, זאת בעקבות החלטת הועד המנהל מאתמול (שלישי), שהסמיכה את מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר לסיים את הצעדים הללו .

מנכ"ל הרשות הורה למנהלי המדיה להשיב את מתכונת העבודה והשידורים לזו שהיתה טרם הנהגת תכנית הקיצוצים ובהתאם ישובו הועדים לעבודה. הצעדים הוקפאו עד לבחינתם מחדש ב-21 במרץ, לאחר הפגישה עם יושב ראש רשות ההסתדרות עופר עיני. גורמים ברשות ציינו כי אם עד אז לא תושג התקדמות במשא ומתן על הרפורמה, תחריף ההנהלה את צעדי החירום.

הנהלת הרשות הביעה תקווה כי בפגישה עם עיני תושג הסכמה עקרונית על מתווה הרפורמה ובסוגיות עקרוניות שעוד נותרו במחלוקת. הסכמה כזו תאפשר להתחיל במהלכים ליישום הרפורמה ותמנע את הצורך לשוב ולחדש את הגזירות והקיצוצים.

אגודת העיתונאים הגיבה בשביעות רצון על החלטת הנהלת רשות השידור לחזור בה מהקיצוצים. האגודה מציינת כי הלחץ שהופעל על הנהלת רשות השידור הביא לתוצאה הנכונה ולחזרתה של הרשות מתוכנית שלא הייתה צריכה להעלות כלל לדיון. המשא ומתן בין נציגי אגודת העיתונאים בראשות דני זקן לבין האוצר נמשך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully