וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי רוזן מונה לעורך הראשי של מהדורת חדשות 10

וואלה! ברנז'ה

10.3.2010 / 16:54

אסף זוהר ימונה לעורך בפועל של המהדורה כשלצידו ישתלב בעריכה גם אפי טריגר. ראודור בנזימן: "ההשקעה והפיתוח של המהדורה ייעשו דרך השקעה בהון האנושי"

אורי רוזן מונה לעורך הראשי של מהדורת חדשות 10, כך הודיע היום מנכ"ל החברה ראודור בנזימן. בישיבת עובדי חדשות 10 שנערכה היום הודיע בנזימן על מינויו של רוזן, ששימש עד כה סמנכ"ל התוכן של החברה.

רוזן הצטרף לחדשות 10 בינואר 2008 כמנהל הפיתוח והאסטרטגיה ומספר חודשים לאחר מכן מונה לסמנכ"ל התוכן. בתפקידו כסמנכ"ל תוכן הוביל רוזן בהצלחה את השקת "המקור" ו"לילה כלכלי" ופעל לחיזוק הקשר בין מגוון התכניות של חדשות 10. טרם הצטרפותו לחברה שימש כראש אגף החדשות של מעריב.

אסף זוהר שכיום עורך את המהדורה המרכזית פעם בשבוע, ימונה לעורך בפועל. בעבר שימש זוהר כעורך המשנה של המהדורה המרכזית וכתב הפלילים שלה. לצד זוהר ישתלב בעריכת המהדורה גם אפי טריגר. טריגר שב לאחרונה לחדשות 10 כעורך משנה ויחל בקרוב גם לערוך את המהדורה.

ראודור בנזימן, מנכ"ל חדשות 10 אמר בישיבה: "ההשקעה והפיתוח של המהדורה ייעשו דרך השקעה בהון האנושי – העובדים, שהם הנכס המרכזי של החברה". בנזימן הוסיף ואמר כי השינוי הארגוני במבנה הניהולי של המהדורה המרכזית הוא חלק מתהליך שנבנה בחודשים האחרונים, במסגרתו גובשה האסטרטגיה של חברת החדשות לשנים הקרובות.

בנזימן הודה לעורכת היוצאת של המהדורה טלי בן עובדיה, "שהובילה את המהדורה בשנים האחרונות, כולל בתקופות הקשות ביותר, להישגים עיתונאיים וטלוויזיוניים מהמעלה הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully