וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקוד הציפורים

וואלה! ברנז'ה

11.3.2010 / 16:39

יאיר ניצני, יזהר אשדות, רפי גינת, צופית גרנט, רונה קינן, דורי מנור, נתן דטנר, אודיה קורן, רועי בר-נתן ושחר סגל בעונה החדשה של ציפורי לילה בגלי צה"ל

ציפורי לילה", רצועת הלילה היוקרתית של גלי צה"ל מתחדשת. התכנית, המשודרת בתחנה הצבאית כבר 35 שנה, תיפרד בקרוב מהרצועות הקיימות והחל ב-25/4 יתיישבו מגישים חדשים מדי לילה בחצות ליד המיקרופון. מדובר במהלך משמעותי ראשון של אתי אנטה בתפקיד ראש מחלקת התרבות של התחנה הצבאית. בין מגישי "ציפורי לילה" בעבר ישנם יאיר לפיד, אברי גלעד, ארז טל, גדעון רייכר ואחרים.

יאיר ניצני ויזהר אשדות יגישו מדי יום א' את ציפורי לילה מוזיקליות. זו הפעם הראשונה בה השניים מגישים תוכנית ביחד. בתוכנית יושמעו אלבומים חדשים, רגעים בלתי נשכחים בתולדות המוסיקה, השניים ישוחחו על גאדג'טים ותופעות מוזיקליות. בשעה השנייה יתארח באולפן אמן חדש להופעת בכורה רדיופונית.

מגיש "כלבוטק" העיתונאי רפי גינת יגיש מדי יום ב' את ציפורי לילה פליליות. גינת יגיש לילה של סיפורים פליליים בחיבור למסוף המשטרתי ולניידות משטרה בשטח. הדס שטייף, בוקי נאה ואראל סג"ל יגישו בתכנית פינות קבועות. עוד בתכית: שיחות על הפושעים הגדולים בקולנוע, שיחות עם מאזינים וראיונות אישיים עם דמויות מוכרות מעולם הפלילים והמשפט.

מי סוגר ענייין?

בימי שלישי תשוחח צופית גרנט עם מאזינים במסגרת ציפורי לילה משוחחות. גרנט תקשיב לחוויות, לסיפורים ולקשיים המלווים את חיינו. בדרכה המיוחדת ובעזרת מומחים אורחים היא תפתח צוהר לנושאים רבים שהם טאבו בחברה הישראלית.

המוזיקאית רונה קינן והמשורר דורי מנור יגישו בימי רביעי את ציפורי לילה מתפייטות. התכנית תעסוק בשירה ושירים בנושאים מגוונים. משירי חתולים, דרך שירי כביש ועד לשירי ג'וני. באולפן הם יבצעו, יקריאו וישמיעו שירים בנושא הנבחר לצד אורח מוכר ה"מאוהב" בנושא, למרות שאין זה כלל מתחום עיסוקו.

נתן דטנר ואודיה קורן הם היחידים שימשיכו לעונה נוספת של התכנית, עם ציפורי לילה עושות עניין, שתשודר מדי יום חמישי. הנושאים שעל הפרק: הוא והיא, חיי משפחה, אמנות, פולנים וכל מה שאפשר לצחוק עליו.

שחר סגל ורועי בר-נתן יסגרו שבוע של צפרות מדי מוצאי שבת בחצות עם ציפורי לילה נוסטלגיות. הניים יחזרו לגיבורים הבלתי נשכחים של התרבות הישראלית. בכל שבוע הם יארחו באולפן אחד מכוכבי הבמה והמסך שכבר היו לאגדה ויספרו את הסיפורים שמעולם לא סופרו עליו, יסקרו את הרכילויות עליו ועל התקופה ואת דרכו לצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully