וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליש מעובדי מערכת ביזנסוויק יפוטרו

סוכנויות הידיעות

11.3.2010 / 21:14

מדובר בסבב פיטורים שני במגזין תוך ארבעה חודשים. הקיצוצים הם במסגרת שילוב מערכת השבועון עם מערכת החדשות של בלומברג, שרכשה את המגזין

שבועון העסקים "ביזנסוויק", אשר נרכש בשנה שעברה על ידי חברת המידע הפיננסי בלומברג, שייסד מייקל בלומברג, פתח היום בסבב פיטורים נוסף, המקיף עשרות עובדים או כשליש מעובדי המערכת של המגזין, דיווח העיתון "ניו יורק פוסט". כ-20 עובדים יפוטרו ולתריסר נוספים יוצע לעבור לעבוד בסוכנות הידיעות בלומברג. כמעט כל הפיטורים הן במחלקות הגרפיקה והצילום של העיתון, אך בין המפוטרים נכללים גם מספר כתבים, דיווח הפוסט.

"ביזנסוויק", אשר נוסד בשנת 1929, נרכש בשלהי שנה שעברה על ידי בלומברג, ועקבות הרכישה פוטרו כ-130 עובדים, כשליש מעובדי השבועון, מחצית מהם עובדי מערכת. כעת כאמור פתח המגזין בסבב פיטורים נוסף. הקיצוצים נערכים לקראת השקתה של גירסה חדשה של המגזין בחודש הבא אשר לקראתה תעבור מערכת "ביזנסוויק" למשרדיה החדשים במטה בלומברג.

"בעודנו נערכים להשקת בלומברג ביזנסוויק ב-23 באפריל, אנחנו משלבים את המערכות עם זו של בלומברג, וכתוצאה מכך בוצעו כמה קיצוצים", נאמר בהודעה שהוציא "ביזנסוויק" היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully