וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי רונן מצטרף לרדיו תל אביב

וואלה! ברנז'ה

14.3.2010 / 14:26

רונן ישמש עורך מוזיקלי ראשי ברדיו החל מחודש אפריל וכן יגיש רצועה יומית: "אני גאה להיות חלק מהמהפכה שעובר הרדיו בימים אלה"

שדר הרדיו עמרי רונן מצטרף לרדיו תל אביב כעורך מוזיקה ראשי. רונן שידר במשך 13 שנה בגלגלצ ויצטרף לתחנה בסוף אפריל. במסגרת תפקידו ברדיו תל אביב צפוי רונן לקבל רצועת שידור מרכזית מידי יום, כמו גם להיות מעורב בתחומי הניו-מדיה, הפיתוח העסקי, התוכן והמוסיקה.

בשנים האחרונות הגיש רונן את "הבחירות" והמצעד הרשמי של ישראל בגלגלצ. בנוסף לעבודתו ברדיו עבד רונן בשנים האחרונות במגוון תפקידי ייעוץ ותוכן ואף הקים את אתר הטלוויזיה והקולונע "קולנוען".


לאחרונה עובר רדיו תל אביב סדרה של שינויים ניהוליים ותוכניים במסגרת בניה מחדש של לוח השידורים ואיפיון מחודש של התחנה. רונן מצטרף לאורלי וילנאי וגיא מרוז, אשר החלו להגיש את תכניתם החדשה בשישי האחרון.

דודי כספי, מנהל התכניות של התחנה מסר: "בימים אלה נמצא רדיו תל אביב 102FM בעיצומה של מהפכת התוכן הגדולה ביותר שידע מיום היווסדו. אנחנו מברכים על הצטרפותו של עמרי לתחנה, כצעד נוסף בהפיכת התחנה לפופולארית ביותר בישראל, ומאחלים הצלחה רבה בדרך המשותפת".

עמרי רונן מסר: "אני מסיים תקופה של 13 שנים בבית החם של גלגלצ וגאה להיות חלק מהמהפכה שעובר הרדיו בימים אלה, בדרכו להפוך להיות הטוב ביותר בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully