וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם אייכלר מצטרף ל-McCann Cultures

וואלה! ברנז'ה

14.3.2010 / 16:34

אייכלר מונה למנהל משותף למגזר החרדי, יהיה אחראי תחום יחסי הציבור, ניהול משברים וקשרי קהילה ומשברים

מנחם אייכלר, מונה למנהל משותף למגזר החרדי ב-Cultures McCann; כך הודיעה היום איריס בק, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון. במסגרת תפקידו יהיה אחראי תחום יחסי הציבור, ניהול משברים וקשרי קהילה ומשברים. לצידו תנהל במשותף צביה שהם, האחראית על אסטרטגיה וניהול לקוחות.

לאייכלר ניסיון של שבע שנים בתחום השיווק ויחסי ציבור במגזר החרדי. בעבר עבד במשרד הפרסום גל אורן BSD במשך כחמש שנים ולאחר מכן כעצמאי בתחום הייעוץ השיווקי ויחסי ציבור. במסגרת תפקידיו ליווה אייכלר ארגונים ציבוריים גדולים לצד חברות עסקיות מובילות במשק כגון: בנק הפועלים, אל על, ישראכרט, אוויס, קריה אקדמית אונו, מנפאואר, בראשית ועוד.


איריס בק, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון: "המגזר החרדי/דתי מתאפיין בקצב צמיחה שנתית של קרוב ל-7% ועלייה עקבית ברמת החיים ולכן אין ספק כי הוא מוביל מהפכה צרכנית שתשפיע רבות על הכלכלה הישראלית בעשור הקרוב. אנו מברכים את מנחם על הצטרפותו למחלקה החרדית ומאחלים לו הצלחה רבה".

נטשה שוקין, מנכ"לCultures McCann: בשנים האחרונות התחזקה המודעות של חברות לצורך בהובלת מהלכים שיווקיים במגזר החרדי/דתי, וזאת כחלק מחשיבה אסטרטגית פורצת דרך, ועל ידי שימוש בכלים המקצועיים הטובים והחדשניים ביותר. אני משוכנעת כי ניסיונו המקצועי של מנחם והבנתו את השוק החרדי יסייעו לו להצליח בתפקידו החדש."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully