וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה לא מרצון

וואלה! ברנז'ה

15.3.2010 / 16:23

אחת מנשותיו של גואל רצון תובעת 200 אלף שקל מחברת החדשות של ערוץ 2. טוענת כי צילומים שלה, שצולמו במצלמה נסתרת ללא ידיעתה, שודרו ב"אולפן שישי" ללא אישורה

אחת מנשותיו של גואל רצון הגישה תביעה בסך 200 אלף שקל נגד חברת החדשות של ערוץ 2, עורך "אולפן שישי" גולן יוכפז והכתבת דנה סומברג. בתביעה שהוגשה באמצעות עורך הדין אמיר טיטונוביץ' טוענת התובעת לפגיעה בפרטיותה בכתבה ששודרה במסגרת "אולפן שישי" ועסקה במעצרו של רצון. נתבעת נוספת היא אחת מנשותיו לשעבר של רצון שבדומה למתלוננת, עזבה גם היא את ביתו.

התובעת, צעירה בשנות ה-20 לחייה, שתלונתה למשטרה הביאה למעצרו של רצון, טוענת כי הפגישה שתועדה על ידי "אולפן שישי" בה היא סיפרה כי רצון קיים עמה יחסי מין מאז שהיתה בת 14, צולמה במצלמה נסתרת ללא הסכמתה ומבלי שתיתן את הסכמתה לשדר את החומרים. פניה של התובעת אמנם טושטשו בכתבה וקולה עוות, אך התובעת טוענת כי לא היה בכך כדי למנוע את זיהויה.

"הנתבעים רמסו ברגל גסה, את פרטיותה של התובעת", נכתב בכתב התביעה. "זו זכאית להחליט את מי לשתף בפרטים אישיים, הנוגעים לצנעת חייה, לעברה המיני וכו', ועד כמה לעשות כן. בכך שהיא בחרה לשתף בפרטים דלעיל את הנתבעת מס' 4 (האשה שמדובבת את המתלוננת בכתבה), אפילו בכך שהיא בחרה להגיש תלונה למשטרה, בקשר עם 'פרשת גואל רצון', לא היה, כאמור לעיל, כדי למנוע ממנה את הזכות לפרטיות ואת הזכות להחליט, כאמור, אף לא כדי להעניק לנתבעות את הזכות לפגוע בפרטיותה של התובעת, באופן כלשהו.

ענת גלובוס דוברת חדשות 2 מסרה בתגובה: "כתב התביעה טרם הגיע לידנו וכיגיע נלמד אותו ונגיב בבית המשפט. חברת החדשות נהגה לאורך כל הדרך על פי קירטריון מקצועי ואתי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully