וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT תפטר עשרה עובדים באגף השיווק

אמיתי זיו

16.3.2010 / 16:00

נמשכים הקיצוצים בחברת הכבלים: הפיטורים באים על רקע כניסת בעל הבית החדש לחברה, פטריק דרהי, והשינוי הארגוני שמוביל המנכ"ל הרצל עוזר

מהלכי הקיצוצים והשינויים בכח האדם בחברת hot ממשיכים, על רקע כניסת בעל הבית החדש לחברה, פטריק דרהי, ועל רקע תוכנית השינוי הארגוני שמוביל המנכ"ל הרצל עוזר.

כעת מגיעים הקיצוצים לאגף השיווק של החברה. hot מתכננת לפטר באגף כ-10 אנשים. את המהלך תוביל סמנכ"ל השיווק החדשה של החברה, סביון בר-סבר. באחרונה עזב את החברה גם מנהל אגף השיווק, אריאל כהן, ועבר לפלאפון.

נטישה נוספת מחברת הכבלים היא של אלעד דרור, ראש חטיבת ההנדסה. גם דרור התפטר על רקע השינוי הארגוני בחברה, בדגש על חטיבת ההנדסה שעברה זעזועים ארגוניים ופרסונליים רבים. באחרונה דרהי מינה מנהל טכנולוגיות חדש לחברה (cto), סבייה דארש.

hot עוברת טלטלה בכח האדם כבר מעל לשנה. בתקופה זו התחלפו 7 סמנכ"לים: בנובמבר 2008 עזב את hot יוסי יקר, שהיה סמנכ"ל הרכש והלוגיסטיקה בחברה. במארס 2009 עזב את החברה סמנכ"ל השירות הטכני, זיו גילה, ואיתו עזב סמנכ"ל מערכות המידע, אלי בן סימון. ביוני עזב את החברה מידד כ"ץ, שהיה סמנכ"ל ההנדסה בחברה, ובספטמבר עזבה את החברה סמנכ"לית, השיווק דינה נבות. בתחילת דצמבר 2009 עזב את החברה סמנכ"ל השירות, מיקי מרגלית - פחות משנה לאחר שמונה - ואחריו נטשה גם סמנכ"לית התוכן, קרני זיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully