וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השידור מתחיל בתוכי

וואלה! ברנז'ה

16.3.2010 / 17:24

תחנת הרדיו האינטרנטית של שרי אריסון "מהות החיים" תשודר גם ב-HOT MUSIC באפיק 87 בממיר. ויש חדשות טובות גם לדוברי השפה הפרסית

תחנת הרדיו האינטרנטית "מהות החיים" של קבוצת אריסון תשודר החל מהיום (שלישי) ב-HOT MUSIC במסגרת ערוצי הרדיו המשודרים באפיק 87. "מהות החיים" היא תחנת רדיו לתועלת הציבור, שפועלת למען הקהילה וללא כל מטרת רווח (אין ברדיו פרסומות או נותני חסות). במשך 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, משדר הרדיו מוסיקה ותוכניות אקטואליה, תרבות, עסקים, יחסים, מודעות, סגנון חיים ועוד.

רצועות השידור לאורך היום כוללות תוכניות בוקר עם מגישים מתחלפים: ליאת רגב מנתחת את האקטואליה היומית, קינן רבינו, מנכ"ל "רוח טובה", נוגע בסוגיות חברתיות עם דגש על מעורבות ויוזמה, אילת מידן ומרב סימן טוב עוסקות בתרבות ויצירה אילו דליק ווליניץ ונעמה אושרי מביאים את הזווית הבודהיסטית ליומיום שלנו.

כמו כן ישודרו תוכניות מוסיקה עם יוצרים מקומיים: עמיר לב, יוסי בבליקי, בועז כהן, אורי בנקהלטר, יאיר דלאל, דרור שוסטק ועוד רבים וטובים.

HOT מוסיפה היום ל-HOT MUSIC גם את תחנת הרדיו "רדיו רדיסין"- רדיו אינטרנטי בשפה הפרסית. התחנה פונה לקהל דוברי הפרסית. הרדיו ישדר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע מוסיקה חדשה ועדכנית בשילוב מוסיקה אותנטית לצד תוכניות מגוונות כגון אקטואליה, בידור, פוליטיקה, חדשות יומיות, יומן חדשות שבועי, רפואה, חוק ומשפט בהגשת מיטב השדרנים בני הקהילה הפרסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully