וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנה בכל נמל

וואלה! ברנז'ה

17.3.2010 / 22:09

דן ארנון, מבעלי רדיו חיפה ישמש בתקופה הקרובה מנכ"ל זמני של התחנה ויאפשר לדני נישליס לשמש ממלא מקום מנכ"ל רדיו תל אביב. לתחנה אין מנכ"ל קבוע מזה ארבעה חודשים

דני נישליס ישמש ממלא מקום מנכ"ל רדיו תל אביב בתקופה הקרובה. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בעלי רדיו תל אביב פנו אל הרשות השניה בבקשה לאפשר לנישליס לשמש בתפקיד בתקופה הקרובה, את מקומו כמנכ"ל בפועל של רדיו חיפה ימלא דן ארנון, גם הוא מבעלי התחנה החיפאית. רדיו תל אביב קיבל ארכה לתקופה של כחודש עד למציאת מנכ"ל קבוע.

זו תקופה ארוכה שלרדיו תל אביב אין מנכ"ל קבוע. באוקטובר 2009 הודיע שי בן מאור על עזיבתו את התחנה ואת מקומו כמנכ"ל מילא נציג הבעלים שמעון אלקבץ, ששימש מנכ"ל בפועל. בהוראת הרשות השניה מונתה בינואר דייזי אילברט, סמנכ"ל הכספים של התחנה לתפקיד מנכ"ל זמנית. ללפני כחודש עזב אלקבץ את התחנה ומאז מילא את תפקיד המנכ"ל דני נישליס, שהמשיך בתקופה זו גם לשמש מנכ"ל רדיו חיפה, דבר שאינו אפשרי על פי כללי הרשות השניה.

מהרשות השניה נמסר: "הבעלים של רדיו תל אביב פנו לרשות השנייה בבקשה למנות את מר נישליס כממלא מקום זמני למנכ"ל התחנה על מנת לאפשר להם למצות את הליך איתור מנכ"ל קבוע לתחנה. בתקופה זו יקפיא מר נישליס את כהונתו כמנכ"ל רדיו חיפה. הנושא יוצג בפני חברי מועצת הרשות השניה".

דובר רדיו תל אביב דני לוי מסר: "לאור בקשת הבעלים של רדיו תל אביב מדני נישליס למלא את מקום מנכ"ל התחנה עד מציאת מנכ"ל קבע, נענה נישליס לבקשת הנהלת הרשות השנייה לקחת חופשה זמנית מניהול רדיו חיפה ואת מקומו ימלא אחד מבעלי התחנה דן ארנון. זה המקום לציין כי דני נישליס נמנה על בעלי שתי התחנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully