וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המורים תובע מיליון וחצי שקל מישראל היום

וואלה! ברנז'ה

18.3.2010 / 16:25

בתביעת לשון הרע שהגיש הארגון והעומד בראשו רן ארז נטען כי העיתונאי מרדכי גילת סיקר את הבחירות בארגון המורים באופן מוטה מתוך כוונה לפגוע בשמו של הארגון

ארגון המורים והעומד בראשו, רן ארז הגישו היום (חמישי) תביעת לשון הרע על סך מיליון וחצי שקלים נגד העיתון ישראל היום, העורך עמוס רגב והתחקירן מרדכי גילת. בתביעה שהוגשה באמצעות עו"ד צבי גלמן ממשרד אריאל שמר טוען ארגון המורים כי מזה זמן מפרסם ישראל היום כתבות פוגעניות ומבזות נגד רן ארז ונגד הארגון וטוען לסיקור מוטה של מערכת הבחירות לרשות ארגון המורים. התביעה מתייחסת לכתבה מאת מרדכי גילת שהתפרסמה בחודש ינואר 2010 בישראל היום תחת הכותרת "שלום אדוני היועץ".

כתבה זו עסקה בנושאים הדחופים שבהם על היועץ המשפטי לממשלה הנכנס להקדים ולעסוק. אחד הנושאים שהוצגו בכתבה הוא הבחירות לראשות ארגון המורים. "

בכתבה מספר פרסומים דיבתיים ומכפישים אודות התובעים, אשר מקבלים חומרה יתרה בשל הדרך בה הם מוצגים לקורא. דרך מטעה ומעוותת. הנתבעים מטעים את הקורא לחשוב בפרסום, כאילו התובעים פעלו, כביכול, בניגוד להוראות הדין", נכתב בתביעה. התובעים טוענים כי ישראל היום יוצר מצג שקרי לפיו ארגון המורים הוא ארגון מסואב ובלתי דמוקרטי, תוך שהוא מייחס למוסדות הנבחרים בו את התואר המכפיש "רקבון".

מישראל היום נמסר: "אנחנו עומדים מאחרי הפרסומים של מרדכי גילת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully