וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מסתבך עם הרנטגן?

וואלה! ברנז'ה

21.3.2010 / 16:38

פורום היוצרים הדוקומנטריים תוקף את הסרט אודות הרב איפרגן: "מחלקת סרטי התעודה בערוץ 10 צריכה להחליף את שמה למחלקת סרטי תדמית"

פורום היוצרים הדוקומנטרים תוקף את סרטי התעודה המשודרים בערוץ 10: "הסרט על הרב יעקב איפרגן סימן תחתית חדשה אליה הגיעו ההפקות הדוקומנטריות של ערוץ 10". נכתב בהודעה מטעם הפורום: "הסרט העלה את השאלה האם מחלקת סרטי התעודה בערוץ אינה צריכה להחליף את שמה למחלקת סרטי תדמית?"

היוצרים הדוקומנטריים טוענים כי מדובר בפשיטת רגל מוסרית ומקצועית. וקוראים לרשות השניה לשקול מחדש את הזיכיון שניתן לערוץ 10.

היוצרים מתייחסים גם לחברת ההפקה שהקימה לאחרונה הבמאית אורנה בן דור יחד עם נעה מימן, בתו של יוסי מימן. החברה מפיקה סרטים עבור ערוץ 10. בהודעתם כותבים היוצרים: "עובדה זו מצביעה על כך שבערוץ זה אפשר לקיים הן נפוטיזם והן הונאה של היוצרים והציבור בעת ובעונה אחת".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "כל שוק הטלוויזיה מרגיש ויודע שמאז הארכת הזיכיון ערוץ 10 מצוי בתנופה של עשייה טלוויזיונית עשירה. כל ההפקות הדוקומנטריות של הערוץ מוזמנות בהתאם לחוק ולכללי מועצת הרשות השנייה."

מהרשות השניה נמסר: "החוק וכללי התוכניות שפרסמה הרשות מגדירים את הז'אנר של סרטי תעודה, הגדרה מקצועית. בנוסף, בכללי הרשות קבוע סכום הוצאה מינימלי להפקת סרטי תעודה לצורך הכרה בנאותות ההפקה של הסרט. סרט תעודה העומד בהגדרות ובהוצאה הכספית יוכר למכסה, גם אם אינו קולע לטעמו של גורם זה או אחר. יחד עם זאת, הרשות השנייה מפקחת על עמידת הזכיינים, לרבות ערוץ 10, במכסות המחייבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully