וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוני ברוש מונה למנהל תחום ניו מדיה בערוץ הספורט

וואלה ! ברנז'ה

21.3.2010 / 17:21

במסגרת התפקיד יהיה אחראי על פעילות הניו מדיה בערוץ, הכוללת בין השאר את אתר ערוץ הספורט, הפעילות הסלולרית של הערוץ בכל המפעילות, ערוצי האינטראקטיב, ה-vod ועוד

מוני ברוש, מונה למנהל תחום ניו מדיה בערוץ הספורט. ברוש מחליף את ירון טלפז שמונה לפני מספר חודשים לסמנכ"ל מחלקת התכניות של ערוץ הספורט המכילה בתוכה את מחלקת חדשות הספורט ומחלקת השידורים הישירים של הערוץ.

במסגרת התפקיד יהיה אחראי ברוש על פעילות הניו מדיה בערוץ, הכוללת בין השאר את אתר ערוץ הספורט, הפעילות הסלולרית של הערוץ בכל המפעילות, ערוצי האינטראקטיב, ה-vod ועוד. ברוש הצטרף לערוץ הספורט לפני שלוש שנים כמנהל תחום הוידיאו באתר ערוץ הספורט- sport5.co.il, ולפני כשנתיים מונה למנהל המסחרי של האתר.

ברוש החל את דרכו בתקשורת כעיתונאי ספורט בעיתון "חדשות", לאחר מכן מונה לעוזרו של מנכ"ל טלעד עוזי פלד, תפקיד אשר מילא במשך כשנה, ולאחריה שימש במשך מספר שנים כדובר טלעד. במקביל לתפקידו, היה ברוש העורך האחראי על שידורי הספורט בזכיינית ובין היתר שימש כעורך משנה במגזין "הדקה ה-91", כעורך אחראי על שידורי המשחק המרכזי של ליגת העל, על פינות הספורט ב"קפה טלעד" וכעורך תחום הווידיאו באתר הספורט ONE.

בערוץ הספורט אישרו את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully