וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: העיתונאים בדרך להסכם

וואלה! ברנז'ה

22.3.2010 / 23:47

נראה כי נסללה הדרך לחתימה על הרפורמה ברשות כבר ב-1 במאי, זאת לאחר שסוכמו עקרונות ההסכם בין ועד העיתונאים לבין הנהלת הרשות והאוצר

עקרונות הסכם השכר החדש של העיתונאים ברשות השידור סוכמו הלילה. בישיבה שהתקיימה בהשתתפות הממונה על השכר באוצר אילן לוין, מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר ויושב ראש אגודת העיתונאים דני זקן, נקבע מבנה העסקה החדש לעיתונאים שמאפיין ומבדיל אותם מיתר העובדים ברשות השידור, תוך התחשבות בהיקף העבודה. בכך נסללה הדרך לחתימה על הסכם הרפורמה כבר ב-1 במאי.

במסגרת ההבנות שהושגו הערב נקבעו דרגות שכר חדשות וכן אופק קידום לעובדים. אגודת העיתונאים רשמה הישג לפיו עם כניסתם לתוקף של הסכמי השכר החדשים יחשב רוב שכרם של העיתונאים לפנסיה, שעה שעד כה נהוג היה לחשב רק את שכר הבסיס שלהם. הישג מרכזי שרשם ועד העיתונאים הוא השוואת תנאיהם לאלו שהושגו במשא ומתן בין הנהלת הרשות והאוצר לבין ההסתדרות המייצגת את הטכנאים ועובדי המנהלה.

עוד הושגו היום תנאי פרישה לעיתונאים שיפרשו במסגרת הרפורמה שמספרם מוערך בכ-350.

יושב ראש אגודת העיתונאים דני זקן הביע הערב שביעות רצון על כך שיקבע מעמדם הייחודי של עיתונאי רשות השידור כמובילי השידור הציבורי.

מוטי שקלאר מנכ"ל רשות השידור: מסר "הסכם העקרונות שהושג אמש עם העיתונאים אחרי שנחתם הסכם עם ההסתדרות,קרי, הטכנאים והועד המשולב ברשות, אנו נמצאים בפיתחו של עידן חדש בו רשות השידרו תצעד לחוף מבטחים עם שידורים משמעותיים ותהפוך לגורם משמעותי בתקשורת בישראל."


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully