וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדור סוף

עמית הרמן

27.3.2010 / 20:35

בן כספית ממשיך להתקוטט מעל דפי עיתונו עם עורכי ישראל היום והוא לא היחיד במעריב שמיחזר בסוף השבוע. ובישראל שישבת ממשיכה בר רפאלי לא לדבר על ליאו והפעם בלבוש מלא

בן וגונן

אחרי שיצא מכליו להפחית בערכו של משבר נתניהו-אובמה, נפל ל"ישראל היום" הז'יטון. הסיפור החם סוף סוף נצרב בתודעתו של העיתון שיצא נגד כל מי שהעז לכתוב שארצות הברית לא שפוטה של ישראל. "ישראל השבוע" מדווח בהרחבה על המשבר אבל דואג להבהיר מי האיש הרע בסיפור: הכושי, כמובן. עורך המוסף שעמד בראש חזית ההכחשה מנסה לצאת בסדר מהאפיזודה המביכה על-ידי סיפורי חז"ל על רבי עקיבא. איך לעזאזל זה קשור למשבר? כי גם בבית הלבן יקראו השנה בהגדה של פסח את המשפט "לשנה הבאה בירושלים הבנויה". גינת מקווה שגם לכושי יירד הז'יטון.

הטקסט המגושם מלווה גם בתמונת הסעודה האחרונה של הסופרנוס. איך לעזאזל זה קשור למשבר? כי סיפור הסעודה האחרונה הביא לרדיפות יהודים והיום שוב רודפים אותנו "ובסופרנוס, כמו בירושלים, מי שמואשם כרודף הוא בעצם נרדף". נשמח אם גינת יפנה אותנו לפרק המסוים שממנו שאב את המשל הלא ברור. בכל מקרה, הרגת אותנו עם היצירתיות.

ב"מעריב" בן כספית לא מרפה. הבקר הקבוע של "ישראל היום" ממשיך לנגח אישית את גינת על האהבה העיוורת לראש הממשלה. הוא מציין שבמקום לדווח על הסיפור האמיתי, העדיפו "בישראל היום" למרוח תמונה של שרה בספריית הקונגרס. לט גו בן. גם אנחנו רוצים לראות תמונה של שרה בקונגרס.

שני הכותבים מסיימים את הטורים בבדיחה. גינת במהתלה שוביניסטית דתית לאומית, וכספית בהתנצלות מכובסת על עוד מעשיית הקרן החדשה.

פריג'ידים

כשזה מגיע לבר רפאלי אנחנו עובדים על טייס אוטומטי. הולכים על כתבת שער. היא לעולם לא תדבר על ליאו ולא תטנף על אסתי, ואנחנו נרשה לה לקדם חדר כושר בראשון לציון. גם הראיון שערכה חגית רון-רבינוביץ' לא חידש דבר. הילדה מתוקה, והאמא קוקו לוקו. ושוב, כמו בשערי דוגמניות אחרות מקפיד "ישראל שישבת" לפרסם את התמונות הכי יבשות. טראש לשמרנים.

גם שער "7 ימים" לא סקסי. קריקטורה אנטישמית של פקיד שומה . שחר גינוסר מביא עדויות של פקידי מס הכנסה על שיטות העבודה במוסד: תמרר לאזרח את החיים, וקבל בונוס. שאפו על העדויות והמסמכים, למרות שהסיפור כבר פורסם בעבר. סיפורי מנייאקים להמונים.

ירדו לאשקלונה

התוספות הפוליטיות עסקו בסוף השבוע בארגון "אתרא קדישא" שעומד מאחורי סערת הקברים באשקלון. בראש הארגון עומד הרב שמידל, ששמו שב ועולה בכל כתבה. יצחק טסלר כתב במוסף לשבת של מעריב על הדמות המסתורית ושוחח עם מקורבי ליצמן ועיתונאים חרדים. ב"הארץ השבוע" סיפר רן שפירא על "נוהל העצמות" של "אתרא קדישא" שמטרפד תוכניות בנייה בישראל.

אבל ב"מוסף לשבת" הרימו גדעון מרון ועודד שלום כתבה מכובדת על הרב שמידל ואפילו הצליחו לשוחח איתו, לאחר שהתייצבו ללא הזמנה בפתח ביתו. שאפו.

קוץ' מוץ'

מוסף הארץ עושה מרק מכפתור. השער הוא הזמנה למסע במנהרת הזמן דרך מתכונים, וכך נגלה שוב שרות סירקיס שאבה השראה מג'וליה צ'יילד. או שמישהו בשוקן הושפע חזק מהסרט ג'ולי וג'וליה.

האלמנט הבא בתבשיל הוא סיפור על מישהו שהחליט לעשות סרט על כנופיית הפשע הישראלי בניו-יורק. לא גלעד טוקטלי. ובסוף יצקו לנו כתבה על יהודיה ציונית מאוסטריה שאילפה את כלבי המלחמה של הנאצים. לא יודנראט, ולא נעליים. האישה עזבה את אוסטריה עם האנשלוס. הכלבים נשארו עם הנאצים. בשבוע הבא בעל מפעל טקסטיל יהודי שברח מגרמניה והשאיר מאחור גטקעסים שחיממו אותם את הוורמאכט במבצע ברברוסה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שחקן ספסל

זו הייתה תחרות קשה עם ספרי הבישול של "מוסף הארץ", אבל "סופשבוע" זוכה בתחרות השער המופרך. ראיון עם טל ברודי, שלושה חודשים אחרי ההשקה בארץ נהדרת וחודשיים אחרי שבתכנית של גיא פינס עלו על הדאחקה, גבי בר-חיים מבררת אם ברודי באמת מדבר בלשון זכר ואם הוא יודע את המילים של התקווה. הניחו לו.

ידיד ישראל נוסף שמתקשה בעברית הוא הגורו מהניו יורק טיימס, תומס פרידמן. פרידמן השווה את נתניהו לנהג שיכור, וזה כבר מספיק ל"7 ימים" לפרגן לו ראיון עומק עם יניב חלילי.

ציוץ קטן

@@@מי אמר שידיעות אחרונות עוינים לקשת? סימה קדמון מצטטת פעמיים את "ארץ נהדרת", רז שכניק מצדיע ל"חטופים" וחפשו את אלירז הנדהם וארז קוליקו בציור השבועי לילד.

@@@"הארץ השבוע" מצא דווקא את ח"כ נחמן שי לחלק ציונים לממשלת נתניהו בתחום ההסברה. מה השלב הבא? אייל ברקוביץ' מחלק ציונים לאלי אוחנה?

@@@למרות שהנושא שחוק, 25 שנה ל"מחכים למשיח" עדיין מעניין מכל שער שגרתי של "גלריה שישי". אפילו הצליחו לעמד את הכתבה כמו שצריך עם כפולה מכובדת.

@@@מעריב מנסה לכפר על "תחקיר" יאיר לפיד בכתבה על "היורש" גלעד שרון. שמו של לפיד משתרבב גם לשם. ועל שער "מוספשבת" ממוחזרות ארבע אמהות.

@@@משבר יצירתי? ההפניות בתוכן של "ישראל שישבת" זהות לכותרות של הכתבות.

שיר ליאיר

יאיר טייל השבוע במנהרות בירושלים, ויצא מהן גזען כפליים/

נכון שמה שקורה בכפר שייח' סעד הוא על הפנים, אבל לפיד הוא ממלכתי, לא מפגין עם שמאלנים/

הם מעדיפים לערבים על הכל לוותר, ולא מבינים שהיהודים שווים יותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully