וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-ד' דיק, אמנון ועד ז' זקן, דני

הדס ריבק וענת קם

29.3.2010 / 0:01

איך קשור אי במרכז אמריקה לעיצומי הטכנאים, מי מנהל באמת את השידור הציבורי וכמה חברים מכהנים כרגע בועד המנהל של רשות השידור?

דיק, אמנון

מנכ"ל בזק לשעבר, יושב הראש הרשות המיועד מטעם השר המתפטר יולי אדלשטיין (ע"ע). בחודש דצמבר האחרון, לאחר עיכוב מתמשך באישור המינוי, הסיר דיק את מועמדותו לתפקיד. אחר כך, נעתר לבקשת אדלשטיין והסכים (שוב) למינויו לתפקיד. אולם גם כאן לא הסתיים הסיפור – המינוי טורפד על ידי גורמים פוליטיים והביא להתפטרות אדלשטיין. מערכת וואלה! ברנז'ה מקווה בכל זאת כי דיק יקבל את המינוי. חשבו רק לרגע כמה שמח יהיה בערוץ כשניתן כותרות לאדם עם שם כמו דיק.

די.טי.טי (DTT)

חבילת הערוצים הדיגיטלית שמציעה חמישה ערוצי בסיס בעלות חד פעמית של ממיר מיוחד. לאחרונה איים מנכ"ל הרשות השנייה להוציא את ערוצים 1 ו-33 של רשות השידור מהחבילה לאחר שהרשות לא שילמה את חלקה בדמי התפעול של המערכת, סממן נוסף למצבה הקשה. הסוגיה נפתרה זמנית והמדינה תממן את שידורי הממירים חודשיים נוספים.

האיטי

אי במרכז אמריקה שנפגע ברעידת אדמה קשה. טכנאי רשות השידור סרבו לשדר את הקולות שהעביר משם כתב קול ישראל רן בנימיני, זאת בשל עיצומיהם שהחלו בתגובה לצעדי החירום ברשות (ע"ע). במכתב חריף מהאיטי תקף בנימיני את עיצומי הטכנאים הכוחניים כהגדרתו וכינה אותם "ניצול ציני של האסון".

הסתדרות

אחד הגורמים במצולע רב הצלעות שמרכיב את המשבר ברשות. ההסתדרות מייצגת את הטכנאים ועובדי המנהלה ברשות השידור, שמאוגדים בלא מעט ועדים אשר לכל אחד אינטרסים משלו. לפני כשבועיים חתמו יו"ר הרשות עופר עיני, מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר ונציגי האוצר על ההסכם שמאפשר את יציאתה לדרך של הרפורמה במהרה בימינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ועדים

המנהלים האמיתיים של השידור הציבורי בישראל - משמרות פיקטיביות, משכורות מופקעות, איומי הורדת שאלטר והפסקות צהרים בדיוק ברגע שבו האייטם מגיע לשיאו.

ועד מנהל

הגוף הבכיר שאחראי על קבלת ההחלטות ברשות, מקביל לדירקטוריון בחברה עסקית. אמור על פי החוק לכלול שבעה חברים, בפועל כולל בחודשים האחרונים רק ארבעה. בשנים האחרונות יכול לקחת לעצמו קרדיט גם על התפקידים הבאים: עורך ראשי, מנהל תכניות, אחראי על הפרוגרמינג ושלל תפקידים נוספים שמבוצעים בדרך כלל על ידי אנשי מקצוע.

זקן, דני

עורך ומגיש בקול ישראל, יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים, המנהלת בשם האיגוד הארצי של עיתונאי ישראל את המשא-ומתן ליישום הרפורמה ברשות. נכנס לקלחת בדיוק ברגע שהתחילה לרתוח. עקרונות הסכמי השכר החדשים של העיתונאים נחתמו לפני כשבוע במעמד זקן, מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר ונציגי האוצר בין היתר נקבעו דרגות שכר חדשות וכן אופק קידום לעובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully