וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-ח' חריגות שכר ועד כ' כדורגל

הדס ריבק וענת קם

29.3.2010 / 0:02

איך נולדת רפורמה, כמה מרוויחה רשות השידור מהפקת מהדורות החדשות המקומיות ומה הצליח להוציא את איגודי היוצרים משלוותם?

חריגות שכר

ההגדרה הציבורית לתשלום גבוה לטאלנטים ולכוכבים שסוחפים אחריהם צופים ומוכרים פרסומות. ברשות השידור יודעים לתגמל בשכר גבוה את האנשים שבאמת אחראיים על משיכת הצופים ויצירת הסטיקינס ומעניקים חוזים מפנקים לעובדים הטכניים הפעילים מאחורי הקלעים. שיטה זו המזהה את הכוכב האמיתי של השידור מבטיחה לוח שידורים יציב והזדהות מוחלטת מצד הצופים עם עובדי המנהלה, המפקחים, הצלמים והתאורנים – הכוכבים האמתיים.

חדשות מקומיות

באוקטובר 2007 נבחרה רשות השידור להפיק את החדשות המקומיות עבור HOT תמורת 25 מיליון שקל בשנה. מהדורות אלה מספקות גם תכנים עבור "מבט" המתדלדלת.

טכנאים

העובדים המושמצים ביותר מבין הועדים (ע"ע) ברשות ואלה האחראים לאחרונה על שיפור באיכות הרדיו שלכם והתארכות בלתי פרופורציונלית של ראיונות לאחר שסירבו לשלב בשידורים שיחות טלפון. נחשבים לעובדים המיליטנטיים ביותר בדיונים על הסכמי הפרישה וההעסקה ברשות והיו גם הראשונים לנקוט בעיצומים עם החלת צעדי החירום. התנגדו בתוקף להכנסת טכנולוגיות חדשות שייתרו חלק מעבודתם ויחייבו פיטורים.

טאסק (TASC)

חברה לייעוץ ארגוני שניסחה את מתווה הרפורמה ברשות תמורת שמונה מיליון שקל. מסקנותיה והמלצותיה לא יושמו וביוני 2009 נחתם הסכם חדש עם חברת הייעוץ הארגוני פילת. שתי החברות האלה, או יותר נכון הג'ובות שקיבלו, מככבות בדו"ח המבקר הפנימי ברשות השידור. שווה לשלם מיסים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

יוצרים

שם כולל לקבוצת איגודים מיליטנטית שיצאה נגד מיעוט ההשקעות בהפקה המקורית של זכייניות השידור המסחרי, בשעה שדווקא רשות השידור שאמורה להיות חממה להפקות מקור איכותיות בחרה בשנים האחרונות לשדר את "כך היה" ועוד הפתעות מאוצר הארכיון.

יושב ראש

התפקיד הבכיר ברשות, מקביל ליושב ראש דירקטוריון. מאז יולי 2009 אין יושב ראש לרשות, מה שמקרין ישירות על דיוני הרפורמה שהתתקדמו בשל כך באיטיות. יו"ר הרשות ממונה על ידי הממשלה, מה שמאפשר מעורבות גבוהה של גורמים פוליטיים ופותח פתח ללחצים והשפעות לא ענייניים.

כהן, יורם

מנהל בפועל של חטיבת החדשות בערוץ 1, מונה לתפקיד עם עזיבתו של המנהל הקודם אורי לוי. נחשב למנהל מוערך בקרב עובדים רבים, אך מנגד מזוהה מאוד עם שקלאר מה שמעורר ביקורת אוטומטית בקרב עובדים אחרים. לאחרונה הוביל את מהלך חילופי העורכים בתכניות ערוץ 1 שזכה לתגובות מעורבות ואף הגיע לבית הדין לעבודה (ע"ע משה נסטלבאום).

כדורגל

התנערותן של הזכייניות המסחריות ממשחקי הליגה מדולדלי הרייטינג, הביאה בספטמבר האחרון את הרשות לרכוש את זכויות השידור של המשחק המרכזי בליגת העל בכדורגל בכ-13 מיליון שקל, ולהפוך את דני נוימן לחלק מהחיים של אוהדי הכדורגל. המהלך זכה לביקורת רבה מצד עובדי הרשות ואיגודי היוצרים, שמחו על "סדר העדיפויות המקומם" של הנהלת הרשות. בינתיים הרכישה מצדיקה את עצמה, כשהמשחק המרכזי הוא באופן קבוע המשדר הנצפה ביותר של ערוץ 1 מדי שבוע ואף מצליח לפגוע מעט באחוזי הצפיה של הערוצים המסחריים. קול ישראל לעומת זאת הפסידה בקיץ האחרון לרדיו ירושלים את הזכות לשידור חי ממגרשי המשחקים ולא משדרת יותר את "שירים ושערים" המיתולוגית. הדבר האחרון שנשאר לרשות הוא המותג ובתום מאבק משפטי נאסר על רדיו ירושלים להשתמש בשם זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully