וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדור סוף

עמית הרמן

3.4.2010 / 23:27

עמית הרמן שמח לגלות שמוספי סוף השבוע התכווצו לממדיהם הטבעיים ועדיין, חלקים נרחבים מהם הוא העדיף לשגר לשימושם של כתבי ידיעות אחרונות בפרויקט המחראות היוקרתי שלהם

צומח

היו ימים בהם עיתון הארץ היה מוציא מוסף מיוחד עם הסיפורים החמים מהעולם. אולי זו התרפקות על העבר אבל אנחנו זוכרים שם יותר משתי כתבות קריאות. לכן הגיליון המיוחד של "מוסף הארץ" נראה בעיקר כמו עיתון לקט שנאפה בחופזה מבלי שנתנו לבצק להחמיץ.

הכתבה של אלי שווידלר על היחלשות ראש ממשלת רוסיה פוטין נכנסה למוסף בלי שום התייחסות לפיגועים, שהתרחשו לצער המערכת רק לאחר סגירת הגיליון. שחר אלתרמן יצא לצלם ינשופית פרואנית אבל יצאה לו תמונה לא טובה. אז איזה קוף גמדי קיבל את הפוקוס בכפולה הפותחת, ולכתבה צורף מדריך צפרות תמוה. גם ארבע הכתבות המתורגמות (מתוך שבע) לא ממש פגעו, חוץ מזו של "ואניטי פייר" על הית' לדג'ר. אנחנו סאקרים של הית'. לכתבה צורף גם שי לקוראים: בוקסה פרי עטו של מתמודד "האח הגדול" עיתונאי הארץ לשעבר גואל פינטו, שהתעניין אצל מנחם גולן ומנהל התכניה של הסינימטק בחולון אם הגיע ללדג'ר האוסקר. מה קשור?

כתבה אחת ב"7 ימים" עשתה בית ספר לגיליון המיוחד והמקושקש של "מוסף הארץ". רן עזר, כתב ידיעות אחרונות בתאילנד, סיקר את דרכו האחרונה של הפועל התאילנדי שנהרג מפגיעת קסאם לפני שבועיים. מעניין ומקורי יותר מסתם עוד כתבה מתורגמת.

ויש את רענן שקד ב"7 לילות" שלקח כתבה מתורגמת, הלביש עליה קצת ארכיון ושלל דימויים והדביק את הקרדיט שלו עליו. סיימון קאוול הוא תמיד סיבה טובה לכתבה, אבל לקחת ראיון שערך איתו אנדרסון קופר ולהדביק עוד כמה שאלות מראיון אחר זו לא חוכמה. קנו את הראיון של קופר, קמצנים.

דומם

הביטו על שער "סופשבוע". מי הם ספר הצמרת ודוגמנית הקניונים? האם הגענו בטעות למקומון מלאבסי ? היועץ לשעבר של שר הבריאות דני נוה, הוא ולא אחר, בראיון זוגי עם חברתו הדוגמנית בעקבות הסתבכות פלילית לא מעניינת. הכתבה גם נגועה בתיאורי זיונים של בוני וקלייד של הג'יפה.

בכלל, "סופשבוע" משלימים עוד שלב בהידרדרות מטה. הכתבה על תעשיית הנשק הישראלית נראית כמו כתבת מדף של "מוספשבת". והראיון עם השבוי לשעבר ד"ר דוד סנש הוא כ"כ לא מקורי, אז אנחנו מניחים שהוא נולד במרתפי מחלקת היח"צ של קשת כדי לשמור את "חטופים" בתודעה.

ובכל זאת חי

שוב "7 ימים" מספק את המוסף הסביר של סוף השבוע וזה לא רק בגלל הפועל התאילנדי. הראיון הראשון עם היועצת המשפטית של הכנסת נורית אלשטיין הוא הישג ששווה את מחיר הפרגון בכתבה של מירב בטיטו. יש גם לכלוכים על רובי ריבלין במלוא החופן (למען האיזון לכלוכים על בייניש ניתן למצוא בראיון של נחום ברנע וטובה צימוקי עם הנשיאה היוצאת של בית משפט השלום בת"א עדנה בקנשטיין ב"מוסף לשבת").

מצד שני כתבת השער על הרומן האסור של הפסיכיאטר ד"ר ליטמן עם אלמנת צה"ל שטופלה על-ידו נראה לנו ביזארי מדי. שנה אחרי שהד"ר ניתק עימה את הקשר, החליטה האישה להתלונן בעקבות צפייה בפרק של "בטיפול". רק בזכות אסי דיין היא הבינה שנעשה כאן משהו פסול? אין קשר לכך שרעייתו של הפסיכיאטר גילתה את דבר הרומן? אז כן, הד"ר בן ה-76 מבקש סליחה ומחילה והנושא נדון בבית דין משמעתי, אבל מדובר בעבירה אתית חמורה. וחוץ מזה, סקס מוכר סבאל'ה.

גו ווסט

יובל אברמוביץ' מציג בשער "ישראל שישבת" ראיון עם "זוכת הגראמי הישראלית היחידה", כנרת ההיפ-הופ מירי בן ארי. ובכן יובל, תכיר את הילה פליטמן, זוכת פרס הגראמי בקטגוריית ההופעה הווקאלית הטובה ביותר במוזיקה הקלאסית. היא ישראלית שמתגוררת ב-LA (די בדומה למירי), היא זכתה בפרס רק לפני שנה. ולא, היא לא נעלבה.

מי שכן נעלב הוא קניה ווסט שכתב עם הראפר צ'ה סמית את להיטו Jesus Walks. בן-ארי זכתה בגראמי בזכות קטעי הכינור שלה בשיר ולא ממש "כתבה עבורו את השיר" כמו שכתבו יובל אברמוביץ' וידידתו ויקיפדיה. אז תנו כבוד לכושי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

סיקור מהתחת

ליבנו עם נבחרת הכתבים של ידיעות אחרונות ובראשם דני אדינו-אבבה שנבחרו לפרויקט ארצי של מוסף "ממון": סקירה אישית של המחראות בתחנות דלק. הכתבים האמיצים הביאו דיווחים מהשטח: "הריח הורג", "משתנה שלא פגשה אקונומיקה זמן רב" ו"הפח עלה על גדותיו".

אל תלגלגו, זה לא היה קל. בכתבה מזכירים בעל תחנת דלק שחסם בגופו את השירותים ואחר שאפילו הזעיק משטרה. הצליחו להתחמק מהמשימה העיתונאית: שיפר, ברנע והפנקס

ציוץ קטן

@@@אחרי שספגה הטרדה מינית בשידור חי ב"לילה כלכלי" נאלצת ענבל אור להתמודד עם רענן שקד שתוהה בטורו "מי הם הישראלים שקונים דירה בקבוצת רכישה בניהולה של בחורה במיני קצר יותר מסבלנותו של הבנק למשכנתאות".

@@@אם כבר "תרבות מעריב" אוכלים את הראש עם מאמר טרחני של אריק גלסנר על מצב הספרות בעשור האחרון, אז למה לא לחכות עוד חודשיים לשבוע הספר?

@@@המוספים הפוליטיים התייחסו בשערים לטרגדיה של משפחת פרץ. "המוסף לשבת" של ידיעות אחרונות הציג בשער ראיון עם האם מרים וגם ראיון עם האלמנה שלומית. "מוספשבת" הציג בשער ראיון עם האלמנה. ו"ישראל השבוע" הציג בשער את תמונת האם. ללא ראיון איתה או עם האלמנה.

@@@אהבתם את הראיון המשותף של שר החינוך עם בתו דניאלה במוסף הפוליטי? עכשיו תוכלו לקבל אותה סוליקו בראיון ל"7 לילות" שנועד לקדם את פינתה בתוכנית של HOT.

שיר ליאיר

פסח שוב כאן, איזו שמחה, אז יאיר ממחזר את קורות המשפחה/

המוסף נסגר מוקדם ואת הטור צריך לשלוח, ולהמציא מדור חדש לא תמיד יש כוח/

אז מכניסים לקערה חרות, ערכים, את יציאת מצרים ואת סבא, מערבבים היטב לטור יהודי עם מוסר השכל בסבבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully